וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין יכריע: על איזה בלם לסמוך. זהבי יחזיר את השערים מלרנקה?

16.8.2023 / 13:49

האירי לא אמור לבצע שינויים רבים בהרכב במשחק הגומלין מול א.א.ק ומתלבט בעיקר בין ניר ביטון שאכזב בלרנקה, ובין לוקאסן. יונתן כהן ופארפה ימשיכו בכנפיים, החלוץ ינסה לכפר על ההחמצות בקפריסין (חמישי, 20:00, ספורט1)

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב בקפריסין מול א.א.ק לרנקה במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

עם כל הכבוד למכירת ג'ורג'ה יובאנוביץ', מה שמעניין את מכבי תל אביב ואוהדיה זה רק המשחק מחר (חמישי, 20:00, ספורט1) מול א.א.ק לרנקה במסגרת גומלין הסיבוב השלישי של מוקדמות הקונפרנס ליג. החלוץ הסרבי לא נספר במשחק בקפריסין, כך שבמכבי תל אביב לא רואים בחיסרון שלו בעיה לקראת מחר. דור תורג'מן שגם נשאר על הספסל בלרנקה, אמור הפעם לקבל דקות כמחליף.

רובי קין לא צפוי לערוך שינויים גדולים בהרכב לעומת זה שפתח בלרנקה. למעשה, נראה שההתלבטות היחידה של האירי היא בין ניר ביטון לדרק לוקאסן. ביטון שגה בלרנקה ורשם משחק לא טוב, בעוד לוקאסן חצי במכבי תל אביב וחצי מחוץ למועדון והמאמן יצטרך לבחור מי מביניהם מתאים לו יותר למחר.

יונתן כהן שכבש לזכות מכבי תל אביב בשבוע שעבר אמור להמשיך בצד ימין. פארפה גיאגון שהיה הטוב בין שחקני הצהובים ימשיך בצד שמאל של ההתקפה וערן זהבי יפתח כחלוץ וינסה להחזיר למכבי תל אביב את השערים שפיספס בקפריסין.

דריק לוקאסן, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
ישוב ל-11? לוקאסן/אריאל שלום

עוד על מכבי תל אביב

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הרכב משוער: דניאל פרץ, איבן מאסון, דריק לוקאסן, אנריק סבוריט, רוי רביבו, יוריס ואן אובריים, דור פרץ, דן ביטון, יונתן כהן, פארפה גיאגון, ערן זהבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully