וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סלאם עליכום, אני מאושר פה": יום בחייו של עומר אצילי

אל עין העלתה סרטון של הכוכב הישראלי, בעודו מסתובב במתקן האימונים, מתאקלם וסופר בערבית עם חבריו. צפו בחייו החדשים של "עמיר"

"יום בחייו" של עומר אצילי בקבוצתו אל עין/האתר הרשמי של אל עין

אל עין, קבוצתו של עומר אצילי מאיחוד האמירויות, העלתה היום (שבת) לחשבון הטוויטר שלה "יום בחייו של עומר אצילי" שבו היא עוקבת אחרי הכדורגלן הישראלי, שכמובן לא מוצג כישראלי.

"אהלן אוהדי אל עין, אנחנו מתכוננים לאימון, הצטרפו אליי", אמר אצילי המחויך, "שקינח בברכת "סלאם עליכום" בעודו משתעשע עם חבריו החדשים במתקן האימונים, לאחר מכן גם נראה סופר בערבית, בעוד חברו קורא לו "עמיר".

"אני מתרגש מאוד להיות כאן, כולם קיבלו אותי כל משפחה ואני מאושר פה", אמר אצילי בסרטון. כידוע, אל עין החליטה להציג אותו כשחקן רומני.

עוד על המעבר של עומר אצילי

עוד בוואלה! ספורט

עין תחת עין: האתגר המקצועי והפוליטי שמחכה לעומר אצילי באל עין

לכתבה המלאה

כזכור, באמירויות מחו על החתמת אצילי בעקבות היותו יהודי וטענו שזוהי פרובוקציה פוליטית. בנוסף היה גם מי שהזהיר את השחקן מהיחס שמצפה לו באצטדיונים, ואל עין החליטה להציג אותו כשחקן רומני.

אצילי יוציא לדרך בעוד כחודש את ההרפתקה האמירתית שלו, כאשר אל עין תפתח את העונה החדשה באיחוד האמירויות ב-18.8 עם משחק ביתי נגד באני יאס. אל עין תנסה להחזיר לעצמה את תואר האליפות, כאשר בעונה שעברה היא סיימה רק כסגנית של שבאב אל האלי, הקבוצה שבה חתם מונס דאבור. אצילי ודאבור אגב, ייפגשו ביניהם רק ב-25.11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully