וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצילי חתם באל עין עם הדרכון הרומני, הסיבה: המשחקים באסיה

15.6.2023 / 12:15

שחקן הכנף שהפך לכדורגלן היהודי הראשון באיחוד האמירויות חתם באמצעות דרכונו הזר כדי שיהיה יותר נוח עבורו לטוס למשחקי החוץ במסגרות הבינלאומיות, ולכן הוצג במקומות מסוימים כרומני ולא כישראלי

השערים והבישולים של עומר אצילי בעונת 2022/23 בליגת העל/ספורט1

עומר אצילי חתם על החוזה באל עין עם הדרכון הרומני שלו, ולכן הוצג במקומות מסוימים כשחקן רומני. הסיבה לחתימה עם הדרכון הרומני היא כדי שיהיה לו יותר פשוט ונוח לטוס למשחקי חוץ באסיה במסגרת התחרויות בהן תשתתף קבוצתו החדשה. בסביבתו של אצילי אמרו הבוקר (חמישי) כי גם כאשר שחקן ישראלי בעל דרכון אירופאי חותם בקבוצה באירופה, הוא עושה זאת עם הדרכון הזר שלו בדרך כלל ולא עם הדרכון הישראלי.

בדיוק באותה המידה חתם אצילי באל עין עם הדרכון הרומני שלו, כאשר ראשי המועדון האמירתי מודעים היטב לכל העניינים שעלולים לצוץ במידה שהקבוצה תשחק במדינות שאינן ידידותיות לישראל. כפי שהדברים נראים, לאצילי תהיה הזכות לבחור לאיזו מדינה לטוס במסגרת המשחקים של קבוצתו מחוץ לאיחוד האמירויות.

"אין כאן שום מעורבות פוליטית מול אל עין ואיחוד האמירויות. אם היתה בעיה, הם לא היו מחתימים את עומר. כולם יודעים שהוא ישראלי ויהודי באיחוד האמירויות ומקבלים אותו בשמחה", אמרו בסביבתו הבוקר

עומר אצילי עובר בדיקות רפואיות אצל אל עין. אל עין, אתר רשמי
ההסבר לסאגה. אצילי/אתר רשמי, אל עין

עוד מהחתמת עומר אצילי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

כזכור, אצילי חתם באל עין לשנתיים והפך ליהודי הראשון שמגיע לליגה באיחוד האמירויות. שחקנה של מכבי חיפה בשנתיים וחצי האחרונות שילש את משכורתו בהשוואה למה שקיבל בחיפה, והירוקים יקבלו עבורו שני מיליון יורו בהתאם לסעיף השחרור שהיה נקוב בחוזהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully