וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שישראל לא הוזכרה: אל עין מציגה את אצילי בתור שחקן רומני

יממה אחרי ההחתמה ההיסטורית וההודעה שבה הושמטה העובדה שמדובר בכדורגלן ישראלי, בעמוד השחקן שלו באתר הרשמי הוא מוצג בתור אזרח רומניה

ליאור רפאלוב נוחת בישראל לקראת חזרה למכבי חיפה/צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: זיו שטיינר

עומר אצילי השלים אתמול (רביעי) את מעברו ממכבי חיפה לאל עין מאיחוד האמירויות ועשה היסטוריה כשהפך לשחקן הישראלי-יהודי הראשון שישחק במדינה ערבית, אבל לא רק בישראל, אלא גם באיחוד האמירויות ובקרב שכנותיה עוקבים מקרוב ומתעניינים ביחס שאותו יקבל הכוכב הישראלי החדש.

אצילי הוצג על ידי אל עין ברשתות החברתיות בתור שחקן דומיננטי שמגיע להוביל את הקבוצה להישגים, אבל בכל הידיעות וההודעות ברשתות החברתיות על החתמתו הושמט הפרט שהוא ישראלי. גם בהודעה הרשמית על החתמתו, שהסתיימה עם פרטים ביוגרפיים אודותיו, השמיטו לחלוטין את היותו ישראלי וכלל לא ציינו מהיכן הוא. עם זאת, כן נכתב שהצטרף לקבוצה ממכבי חיפה, מבלי להזכיר שזו קבוצה ישראלית.

עמוד השחקן של עומר אצילי באל עין. מתוך האתר הרשמי של אל עין, אתר רשמי
עמוד השחקן של עומר אצילי/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של אל עין

מה שמעניין הוא ששעה קלה לאחר החתמתו, בעמוד "סגל הקבוצה" באתר הרשמי של אל עין, נכתב שעומר אצילי הינו שחקן רומני. יש לציין שלא מעט כלי תקשורת הציגו אותו כישראלי וציינו שמדובר בהחתמה היסטורית, כפי שעשו בין השאר ב"אל ג'זירה" וב-"CNN" בגרסה הערבית, אולם היו כלי תקשורת שאכן בחרו להציג אותו כשחקן רומני - דרכון שאכן יש לשחקן.

"אל עין צירפה את שחקן הכנף הרומני עומר אצילי לעונה הקרובה", נכתב לדוגמה באתר "אל וולאל" לפני מספר ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully