וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: עומר אצילי חתם באל עין מאיחוד האמירויות עד 2025

14.6.2023 / 17:47

שחקן הכנף שהבריק במכבי חיפה הפך לשחקן היהודי הראשון שמצטרף לקבוצה אמירתית ושילש את שכרו: "זו קבוצה גדולה באסיה ואני גאה להיות כאן", אמר. ילבש את החולצה מספר 7. במועדון החדש החמיאו: "יש לו כישורי על". הירוקים קיבלו שני מיליון יורו

"מחוץ לקווים" עם לירון שרון על חלון ההעברות בישראל, 13.6/עריכת וידאו: זיו שטיינר

עכשיו זה רשמי: עומר אצילי הוא שחקנה החדש של אל עין מאיחוד האמירויות, שהכריזה היום (רביעי) על הצטרפותו. כוכב מכבי חיפה בשלוש השנים האחרונות חתם על חוזהו ואמור לשלש את משכורתו בהשוואה לסכומים שהרוויח בשורות האלופה הישראלית. הירוקים קיבלו את מלוא הסכום שהיה נקוב בסעיף השחרור שלו - שני מיליון יורו, לאחר שהשחקן נחת באיחוד האמירויות שלשום וחתם היום אחרי שעבר בדיקות רפואיות. בכך הפך אצילי לשחקן היהודי הראשון שמצטרף לקבוצה אמירתית.

"אני מצפה לאתגר החדש, זו באמת הרגשה נפלאה. אל עין היא קבוצה גדולה באסיה ואני גאה להיות כאן", אמר אצילי, שקיבל את החולצה מספר 7. "גאה להצטרף לקבוצה שהייתה מחזיקת ליגת האלופות של אסיה וסגנית אלופת העולם למועדונים. המתקנים של אל עין ברמה הגבוהה ביותר בעולם, ונותנים מוטיבציה לכל שחקן להתפתח ולהיות טוב יותר. העדפתי את הצעת אל עין מתוך רצון ותשוקה אמיתיים להגיע להישגים".

מוחמד עובייד חמד, מבכירי המועדון האמירתי, אמר לאתר הרשמי: "עומר משחק בשלוש עמדות, באגפים ימין ושמאל וגם כקשר התקפי. יש לו כישורי על והוא ידוע בבעיטות העוצמתיות שלו".

עוד על המעבר של עומר אצילי

בריאיון שהעניק אצילי לאתר הרשמי של אל עין אמר: "אני מאוד שמח לחתום במועדון. חיכיתי לזה כמה שבועות ועכשיו כשזה רשמי אני שמח, מחכה לשחק. בחרתי באל עין כי שמעתי שזה אחד המועדונים הגדולים באסיה, זו חוויה חדשה ואני שמח להיות כאן. אני יודע שאל עין היא הקבוצה האמירתית היחידה שזכתה בגיע אסיה, היא שיחקה נגד ריאל מדריד בגמר גביע העולם למועדונים, זה כבוד גדול.

"צפיתי במשחקים שלה בגביע העולם לצמועדונים, אני לא יודע הרבה על הליגה המקומית, שאלתי ואמרו שזו ליגה טובה והרמה טובה. אני מכיר את מלך השערים, את השוער. זה אתגר חדש, אני מגיע מקבוצה גדולה לקבוצה גדולה אחרת, זה אתגר חדש ואני רוצה להגשים את כל המטרות בכל המסגרות. המתחם מדהים, האצטדיון הוא מהטופ. אני לא יכול לחכות לשחק על המגרש הזה והמסר שלי הוא שאני בא להצליח".

עומר אצילי מוצג כשחקן אל עין עם סוכניו: רונן קצב, גלעד קצב. באדיבות המצולמים
המספר 7 ימשיך להתנוסס על גבו/באדיבות המצולמים

במכבי חיפה לחצו על מי שנבחר לשחקן העונה בליגת העל בשנתיים האחרונות להישאר וקיוו שהחיבור בינו לבין הבעלים יעקב שחר יסייע בכך, אך אצילי התפתה להצעה הגבוהה שקיבל. מדובר במכה מקצועית לא פשוטה למועדון מהכרמל, שבקיץ אחד מאבד גם את אצילי וגם את ברק בכר.

כזכור, אצילי הגיע למכבי חיפה בינואר 2021, חזר אז באמצע העונה מאפואל ניקוסיה הקפריסאית ומיד הפך לשחקן מפתח וביסס את מעמדו כשחקן הישראלי הטוב ביותר בליגה. את העונה חולפת סיים כמלך שערי הליגה עם 21 כיבושים בנוסף ל-12 בישולים ונבחר לשחקן העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully