וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאה עקב החתמת אצילי: "אין מקום לישראלי מז***ן בקבוצה ערבית"

לצד תגובות חיוביות על המהלך התקדימי, יש בעולם הערבי מי שמשוכנע שהחתמת כוכב מכבי חיפה באל עין היא "לא יותר מפרובוקציה פוליטית". באמירויות מזהירים את אצילי מיחס עוין באצטדיונים: "זהו צעד חדש לנורמליזציה מעוותת עם הכיבוש הישראלי"

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: אביעד בלילי

עומר אצילי צפוי להמריא בימים הקרובים לאיחוד האמירויות ולהצטרף רשמית לאל עין, שרכשה אותו ממכבי חיפה תמורת שני מיליון יורו. ההחתמה התקדימית שתהפוך את אצילי לכדורגלן הישראלי-יהודי הראשון שמשחק במדינת ערב זוכה גם לתגובות אוהדות, אבל מן הצד השני של המתרס, גוררת גם הצהרות אנטי-ישראליות.

בסוכנות הידיעות הלבנונית "אל מיאדין" העלו היום כתבה שעסקה בהחתמה של אצילי מנקודת מבט פוליטית, וטענו ש"זהו צעד חדש ויוצא דופן שמחזק את הנורמליזציה המעוותת של הכיבוש הישראלי בפלסטין".

שחקן מכבי חיפה עומר אצילי עם צלחת האליפות. דני מרון
קבלת פנים עוינת? אצילי/דני מרון

הכתבה הזו היא המשך ישיר לתגובות סוערות שנשמעו בעולם הערבי מאז שאל עין הודיעה רשמית על הסיכום לרכישת אצילי בסוף השבוע.

גולשים רבים הציפו את החשבונות הרשמיים של אל עין ברשתות החברתיות, בתגובות נגד ההחתמה, וחלק מאוהדי הכדורגל באמירויות אף איימו למחות נגד אצילי במשחקים עצמם.

"אני מקווה שהשחקן הזה לא יתבכיין יותר מדי, כי מחכה לו ולתומכיו גיהנום ביציעים. הוא יקבל הרבה קללות והעלבות. אין מקום לשחקן ישראלי מז***ן במדינה ערבית", נכתב באחת התגובות.

אוהד נוסף כתב: "אל עין בכלל לא מעוניינת בשחקן עצמו. אף אחד שם לא חשב שהוא מביא את מסי החדש. ייתכן שהם אפילו לא יודעים איך אצילי נראה. הם בסך הכל רצו ציוני בקבוצה, וכל השאר הצגה. שאלוהים יקלל אתכם".

בתגובה נוספת כתבו: "הנורמליזציה עם ישראל הלכה צעד אחד רחוק מדי. זו כבר פרובוקציה. לראות את התגובות המפרגנות של אוהדי אל עין להחתמה הזו, זה די מכעיס".

עוד בוואלה!

איך ממלאים על החסר? צפו בשעריו של עומר אצילי העונה בליגה

לכתבה המלאה

אצילי בן ה-29 צפוי לשלש את משכורתו באל עין. מכבי חיפה תקבל עבור שחרורו של הקשר כשני מיליון יורו, כגובה סעיף השחרור בחוזהו הנוכחי שאותו אל עין הסכימה להפעיל.

כזכור, אצילי הגיע למכבי חיפה בינואר 2021, אז חזר באמצע העונה מאפואל ניקוסיה הקפריסאית, ומיד הפך לשחקן מפתח וביסס את מעמדו כשחקן הישראלי הטוב ביותר בליגה. את העונה חולפת סיים כמלך שערי הליגה עם 21 כיבושים בנוסף ל-12 בישולים. הוא נבחר לשחקן העונה והוליך את הירוקים לאליפות שלישית ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully