וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועדון המעוטר ביותר: זה מה שמצפה לאצילי באיחוד האמירויות

אל עין אולי מוכרת לישראלים לאור הסכם לשיתוף פעולה שחתמה עם מכבי חיפה, אבל מדובר במועדון שזכה בליגת האלופות של אסיה, שבסגל שלו כוכבים ידועים ומאמן מוכר. היכרות עם קבוצתו החדשה של הקשר

השערים והבישולים של עומר אצילי בעונת 2022/23 בליגת העל/ספורט1

מעברו של עומר אצילי ממכבי חיפה לאל עין הפך לרשמי היום (שישי) אחרי שהמועדון מאיחוד האמירויות הודיע על סיכום עקרוני, כשהבדיקות הרפואיות והחתימה של הקשר צפויות בהמשך החודש ורק עם השלמתן הוא יהפוך לשחקן הקבוצה ולמעשה לכדורגלן היהודי הראשון באמירויות.

אל עין מוכרת עלתה לכותרות עבור חובבי הכדורגל הישראלי בפברואר 2021, כאשר נחתם הסכם בין מכבי חיפה למועדון על שיתוף פעולה שעל פי ההסכם אמור לכלול בין השאר עברת שחקנים בין הצדדים וקיום משחקי ידידות. ההסכם נחתם זמן קצר לאחר שהחלו יחסים דיפלומטיים בין ישראל לאיחוד האמירויות וכידוע מעברים או משחקים בין הצדדים טרם היו, גם מעברו של אצילי לא נוגע לשת"פ בין הקבוצות אלא לכך שאל עין הפעילה את סעיף השחרור שלו ממכבי חיפה בסך שני מיליון יורו, אך המועדון מהמפרץ הפרסי מתפאר בהיסטוריה מפוארת שכדאי להכיר.

אנדריי ירמולנקו ושחקני אל עין. Francois Nel, GettyImages
ירמולנקו כבר שם. שחקני אל עין/GettyImages, Francois Nel

אל עין נוסדה ב-1968 וזכתה באליפות הראשונה שלה כעבור תשע שנים. מאז הוא הפכה אל עין למועדון המעוטר ביותר באיחוד האמירויות עם 14 אליפויות, ארבעה גביעים וחמש זכיות בסופר-קאפ המקומי. אל עין גם זכתה בגביע המפרץ ב-2001 ולשיאו הגיע המועדון כאשר זכה בליגת האלופות של אסיה ב-2003, תואר שאף מועדון אחר מהאמירויות לא זכה בו עד היום. בדצמבר 2018 אל עין גם הגיעה לגמר גביע העולם למועדונים, שם הפסידה 4:1 לריאל מדריד.

העונה סיימה אל עין במקום השני באיחוד האמירויות ואיבדה את התואר לשבאב אל אהלי, אך העפילה לליגת האלופות של אסיה. השחקנים האירופאיים היחידים בקבוצה הם אנדריי ירמולנקו האוקראיני, בעברו בבורוסיה דורטמונד ובווסטהאם שממנה הגיע בשנה שעברה, וכן דנילו אודוד, אוקראיני נוסף שהושאל משחטאר דונייצק והבלם הקרואטי טין ידבאי שמוכר מזמנו בבאייר לברקוזן. בנוסף ישנם בסגל גם ברזילאים, ארגנטינאי ושחקנים מגאנה, מרוקו וסנגל לצד המקומיים הרבים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אצטדיונה של אל עין. Francois Nel, GettyImages
ביתו החדש של אצילי באיחוד האמירויות/GettyImages, Francois Nel

המאמן הוא ההולנדי אלפרד סחרודר, שמונה לתפקיד לפני כשבועיים אחרי שפוטר מאייאקס במהלך העונה החולפת. סחרודר היה בעברו מועמד למכבי תל אביב ולפני שהגיע לאייאקס בקיץ 2022 וכידוע ממנה פוטר בינואר האחרון, אימן בקלאב ברוז', היה עוזר מאמן בברצלונה וכן הדריך את הופנהיים וטוונטה.

ביתו החדש של עומר אצילי יהיה אצטדיון חאזה בן זאיד, שנחנך ב-2014 והוא מכיל כמעט 23 אלף מושבים. בעלי המועדון זהו השייח' מוחמד בן זאיד, לא פחות מאשר הנשיא השלישי של איחוד האמירויות, האמיר של אבו דאבי והמפקד העליון של צבא איחוד האמירויות הערביות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully