וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל עין הודיעה: הגענו לסיכום עם עומר אצילי

עודכן לאחרונה: 9.6.2023 / 13:36

אחרי שהוליך את הירוקים לאליפות שלישית ברציפות, שחקן העונה ומלך השערים אמור לשלש את שכרו בקבוצה מאיחוד האמירויות, שתשלם את סעיף השחרור שלו בגובה 2 מיליון יורו. אצילי, שנמצא ביוון, צפוי לחתום רשמית בימים הקרובים

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: אביעד בלילי

אחרי שהוליך את מכבי חיפה לאליפות שלישית ברציפות, עומר אצילי עוזב את הירוקים. שחקן העונה החולפת ומלך השערים סיכם בשורות אל עין מאיחוד האמירויות, שהודיעה על כך באתר הרשמי שלה. אצילי, שיהיה השחקן היהודי הראשון כמובן שמשחק באיחוד האמירויות, צפוי לשלש את משכורתו בקבוצה. מכבי חיפה תקבל עבור שחרורו של הקשר כשני מיליון יורו, כגובה סעיף השחרור בחוזהו הנוכחי שאותו אל עין הסכימה להפעיל. אצילי נמצא ביוון כעת ויש לציין שהוא טרם חתם על החוזה ועדיין צריך לעבור בדיקות רפואיות במועדון.

ההודעה של אל עין

שחקן מכבי חיפה עומר אצילי. מאור אלקסלסי
הלך בעקבות הכסף הגדול. עומר אצילי/מאור אלקסלסי

במכבי חיפה לחצו על שחקן העונה להישאר וקיוו שהחיבור בינו לבין הבעלים יעקב שחר יסייע להשאירו, אך השחקן התפתה להצעה הגבוהה שקיבל. מדובר במכה מקצועית לא פשוטה למועדון, שבקיץ אחד מאבד את השחקן הכי טוב שלו וגם את המאמן שחתום על ההצלחה המסחררת של שלוש השנים האחרונות, כשבמקומו מונה מאמן חסר ניסיון. גם מוחמד אבו פאני שהיה משחקני המפתח בעונה החולפת, נמצא במגעים מתקדמים עם פרנצווארוש ומתקרב גם הוא לעזיבה.

כזכור, אצילי הגיע למכבי חיפה בינואר 2021, חזר אז באמצע העונה מאפואל ניקוסיה הקפריסאית, ומיד הפך לשחקן מפתח וביסס את מעמדו כשחקן הישראלי הטוב ביותר בליגה. את העונה חולפת סיים כמלך שערי הליגה עם 21 כיבושים בנוסף ל-12 בישולים. הוא נבחר לשחקן העונה והוליך את הירוקים לאליפות שלישית ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully