וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי נפרד ממכבי חיפה: "השנתיים וחצי הכי טובות בחיי"

כוכב הירוקים בשלוש האליפויות הרצופות שיתף אחרי החתימה באל עין: "כולם יודעים באיזו סיטואציה הגעתי, היום אני עוזב את הבית הכי מחבק שיכולתי לבקש. לא דמיינתי להיות מוצף בכל כך הרבה חום ואהבה, העיניים דומעות"

"מחוץ לקווים" עם לירון שרון על חלון ההעברות בישראל, 13.6/עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחרי שאיבדה את ברק בכר לכוכב האדום בלגרד, מכבי חיפה נפרדה היום (רביעי) רשמית מגיבור נוסף של שושלת האליפויות שלה - עומר אצילי. השחקן שהגיע לכרמל לפני שנתיים וחצי היה מהבולטים בשלוש הזכיות הרצופות של הירוקים בצלחת, וכעת הוא יצא להרפתקה חדשה וחתם באל עין מאיחוד האמירויות. אצילי ילבש בקבוצה האמירתית את החולצה מספר 7, בדיוק כמו בחיפה, והפך ליהודי הראשון שעובר לליגה במדינה.

זמן קצר לאחר שאל עין הכריזה חגיגית על צירופו, שיתף אצילי בתחושותיו עם פוסט לאינסטגרם שהוקדש כל כולו לבית שלו בשנים האחרונות - מכבי חיפה.

עוד סביב המעבר של אצילי

שחקן מכבי חיפה עומר אצילי עם צלחת האליפות. דני מרון
קדנציה מופלאה הגיעה לסיומה. אצילי/דני מרון

"זמן לומר תודה", רשם אצילי בפתח הפוסט, "אלה היו השנתיים וחצי הכי טובות בחיים שלי, לא פחות מזה. כולם יודעים באיזו סיטואציה הגעתי למכבי חיפה והיום אני עוזב את המקום שהיה לי לבית ולמשפחה. הבית הכי מחבק שיכולתי לבקש עבורי ועבור משפחתי".

"שנתיים וחצי של הצלחות קבוצתיות ואישיות, רגעים מרגשים אחד אחרי השני, תארים, צ'מפיונס. ומעל כל אלה אהבה, מלא אהבה, כזו שכל שחקן בעולם חולם עליה. כשהגעתי, מעולם לא חלמתי ששנתיים וחצי לאחר מכן אהיה מוצף בכל כך הרבה חום, אהבה, רגש והודיה על הכל. והיום, אני יושב בעיניים דומעות וכותב מילות פרידה".

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
דרך חדשה. אצילי/מאור אלקסלסי

"מאז שהתקבלה אצלי ההחלטה לעבור, הצבא הירוק שלח לי מאות הודעות. חלקן מבינות את מהלך שלי והאחרות מבקשות שאשר. ההחלטה שלקחתי יחד עם אשתי אור הייתה לא פשוטה, אבל לקחתי אותה ואני שלם איתה. אני רוצה להודות בראש ובראשונה ליענקל'ה שחר, שחיבק אותי בצורה שרק הוא יודע. בלי לקבל ממנו את ברכת הדרך כלום לא היה יוצא לפועל".

"תודה גם לחשובים מכל, הקהל הירוק. אני מצדיע, מחבק כל אחד מכם ואוהב אתכם. אתם הכוח של המועדון, תשמרו עליו חזק גם בשבילי. הירוקים מהכרמל שמגיעים כל יום להשתולל. מתגעגע כבר עכשיו לפגוש אתכם בסמי עופר. אוהב, עומר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully