וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי: "אם זו לא הייתה הצעה שוברת שוויון, לא הייתי עוזב"

לפני שיצטרף לאימוני אל עין ויעשה היסטוריה, בריאיון לרדיו גלי ישראל סיפר הקשר למה הכי יתגעגע במכבי חיפה, עם מי יעבור לאיחוד האמירויות ומתייחס לחזרה אפשרית בעתיד לנבחרת ישראל

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.6/ספורט1

עומר אצילי השלים את מעברו ההיסטורי לאל עין ובקרוב מאוד יחל את דרכו בתור הישראלי יהודי הראשון שמשחק במדינה ערבית, אבל עוד לפני שישוב לאיחוד האמירויות הוא נמצא בימים אלו בישראל ומפה הוא מתכונן לפרק החדש בקריירה שיתחיל בעוד פחות משבועיים.

היום (חמישי) התראיין הקשר שעזב את מכבי חיפה ברדיו גלי ישראל וסיפר: "ההרגשה טובה מאוד, אני אמור להתחיל שם בעוד כעשרה ימים וקיבלו אותי יפה מאוד. אנחנו אמורים לעבור לגור שם כל המשפחה, ולתת בראש בכדורגל זה הכי חשוב. אני מצפה לזה מאוד".

עומר אצילי עובר בדיקות רפואיות אצל אל עין. אל עין, אתר רשמי
ההצעה הייתה מפתה מדי. עומר אצילי/אתר רשמי, אל עין

על השיקולים לפני שהחליט לעזוב סיפר: "לא היה קל ברמה האישית וגם לא למשפחה, כי מכבי חיפה הפכה לבית בשבילי ואם זו לא הייתה הצעה שוברת שיוויון, כנראה שלא הייתי עוזב. למה הכי אתגעגע? לאצטדיון בחיפה מלא, זו ההרגשה הכי טובה ששחקן יכול לקבל".

האם הוא חושש לקראת המעבר ההיסטורי לאיחוד האמירויות: "לא, אני מצפה לזה מאוד. קיבלו אותי יפה, גם אנשים ברחוב איחלו לי בהצלחה".

על החום הכבד שצפוי לו ביעד החדש: "עוד לא שיחקתי, גם אותי זה מעניין. אנחנו יוצאים למחנה במשך שלושה שבועות בגלל החום ונצטרך להתרגל כשנחזור. המשחקים בערב, עדיין חם, אבל נצטרך להתרגל".

לסיום נשאל האם הוא עקב אחרי נבחרת ישראל: "ברגע שירצו אותי נקי, אחזור. אני מאוד רוצה להיות חלק, אבל יש דברים שאני לא רוצה להיכנס אליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully