וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני והחבר'ה: מי עשוי להצטרף לליאו מסי באינטר מיאמי?

הקבוצה החדשה של הפרעוש זקוקה נואשות לחיזוק. במועדון הבטיחו לאלוף העולם שיסייעו לו בהתאקלמות מהירה יחד עם חבריו לשעבר מברצלונה וארגנטינה, כשהשאלה שנותרה פתוחה היא מי יגיע

הסיכום השבועי, 8.6/ספורט1

הגעתו של ליאונל מסי לאינטר מיאמי מליגת ה-MLS שיגעה את כל עולם הכדורגל ובעיקר העלתה תהיות רבות לגבי השאיפות של הפרעוש והקבוצה לשנים הקרובות. במצב הנוכחי, הקבוצה מהחוף המזרחי מדורגת במקום ה-15 והאחרון עם 5 ניצחונות בלבד, סגל לא מאוחד ויכולת לא מרשימה בלשון המעטה.

הגעתו של אלוף העולם עשויה לגרום לראשי המועדון יחד עם דייויד בקהאם, לפתוח את הכיס ולשכנע כוכבים רבים להצטרף לפרויקט המרתק של הקבוצה. מספר שמות מעניינים כבר עלו ושמועות רבות דווחו לגבי איחודים במיאמי עם כמה שמות מפתיעים לקבוצת הכוכבים שעשויה ללבוש בעונה הבאה ורוד ושחור.

סרחיו בוסקטס, ליאונל מסי. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
שני הקפטנים האחרונים של ברצלונה יתאחדו בארצות הברית? בוסקטס ומסי/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

סרג'יו בוסקטס

אחרי 15 שנים בקבוצה הבוגרת, הקפטן היוצא של ברצלונה לא יילבש יותר את מדי הבלאוגרנה עם סיום חוזהו במועדון הקטלאני. בוסקטס כבר זכה להצעות רבות מאז שעזב את ברצלונה הכוללות את פריז סן ז'רמן, קבוצות מערב הסעודית וכעת גם אינטר מיאמי נכנסה לתמונה, בעיקר לאחר הצטרפותו של הפרעוש. בעונה החולפת רשם הקשר האחורי 42 הופעות במדי הבלאוגרנה, תרם 4 בישולים והשיג את אליפות ספרד בחזרה למועדון. הספרדי שיחק עם מסי 566 משחקים בברצלונה וביחד בישלו אחד לשני 23 שערים.

ליאונל מסי עם לואיס סוארס ברצלונה. רויטרס
החברים הטובים רוצים לשחק שוב ביחד. סוארס ומסי/רויטרס

לואיס סוארס

האורוגוואי מחזיק בחוזה לשנה נוספת בגרמיו הברזילאית, כשעד כה ב-24 משחקים בברזיל תרם 11 שערים והוסיף 8 בישולים במה שנראה כמעבר ממנו החלוץ האדיר שמח כשהוא הוסיף ואמר: "בלתי אפשרי שאעבור לאינטר מיאמי, יש לי חוזה עד 2024 כאן". לפי דיווחים בארגנטינה, אחד הדברים ששכנעו את הפרעוש להצטרף לפרויקט בארצות הברית היה הבטחה שחבריו מהקריירה יצטרפו אליו לשנים האחרונות של הקריירה, וסוארס הוא אחד הטובים והמוצליח שבהם. יחד בברצלונה הם שיחקו 258 משחקים, זכו בליגת האלופות האחרון של הקבוצה עד היום ובישלו אחד לשני 99 פעמים באחד משיתופי הפעולה המוצלחים בכדורגל האירופי בשנים האחרונות.

גמר מונדיאל 2022: אנחל די מריה, שחקן נבחרת ארגנטינה לצד ליאונל מסי. רויטרס
השיגו יחד את גביע העולם. די מריה ומסי/רויטרס

אנחל די מריה

'האיטריה' שיחק עונה אחת ביובנטוס עם מעבר בחינם בקיץ הקודם מפריז סן ז'רמן, אך כעבור שנה לא השתנה הרבה בקריירת המועדונים של די מריה שסיים את חוזהו ונפרד מהגברת הזקנה. התחנה הבאה של שחקן הכנף הנהדר עשויה להיות האחרונה בקריירה שלו, כשבגיל 35 הוא עומד בצומת - חזרה לבנפיקה, שם התחיל את הריצה שלו באירופה או מעבר נוח לאינטר מיאמי ושחזור שיתוף הפעולה עם מסי מאז שהשניים שיחקו יחד בפריז סן ז'רמן. הצמד שעוד שיחק יחדיו מהגילאים הצעירים של נבחרת ארגנטינה ועד הזכייה בקופה אמריקה ובמונדיאל כמובן, עשוי לשתף פעולה פעם אחת אחרונה, דווקא בארצות הברית.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה עם ג'ורדי אלבה. רויטרס
יחזור לבשל לו במיאמי? אלבה ומסי/רויטרס

ג'ורדי אלבה

הציוות של מסי ואלבה היה אחד הגדולים אי פעם בין מגן לשחקן התקפה עם 34 בישולים שעברו אחד מהשני במדי ברצלונה. המגן השמאלי שבילה 11 שנים במועדון הקטלאני עזב ללא תמורה יחד עם חברו בוסקטס בתחילת החודש, וכעת בגיל 34 צפוי לראשונה לעזוב את אירופה ליד חדש. הדיווחים הראשונים הראו על הצטרפות לפרויקט כלשהו בערב הסעודית, כפי שעשו קארים בנזמה ואנגולו קאנטה עד כה בקיץ, אבל אלבה היה שמח לשתף פעולה פעם נוספת עם הפרעוש. בעונה החולפת איבד את מקומו יותר לאלחנדרו באלדה, אך לאחד המבשלים הגדולים בהיסטוריה מעמדה הגנתית ובכלל, יתכן ויש עוד מה להציע, בעיקר בקבוצה שזקוקה לחיזוק כזה כמו אינטר מיאמי.

ליאונל מסי, אינטר מיאמי. מתוך טוויטר, עיבוד תמונה
מי יקיף את הפרעוש במיאמי? מסי/עיבוד תמונה, מתוך טוויטר

הספתח של מסי בארצות הברית עשוי להיות רק בסוף יולי, אולי במשחק מול אטלנטה במסגרת גביע הליגה, או מספר ימים לאחר מכן, בכפוף לתוצאות של אינטר מיאמי בטורניר. אם זה לא יקרה בגביע הליגה, משחק ה-MLS הבא יהיה רק ב-21 באוגוסט, מול שארלוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully