וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבכורה של מסי צפויה בסוף יולי, ועלולה להידחות עד סוף אוגוסט

הפרעוש אמור לקחת חלק במשחק גביע הליגה של אינטר מיאמי. אם זה לא יקרה, משחק ה-MLS הראשון שלו יהיה רק ב-21 באוגוסט, מול שארלוט. סוארס: "לא אצטרף אליו". אגוארו: "קיבל החלטה נכונה"

מחוץ לקווים על ליאונל מסי/מערכת וואלה/אולפן עריכת וידאו: זיו שטיינר

ליאונל מסי הדהים את הכדורגל העולמי כשסגר השבוע באינטר מיאמי, כנגד כל ההערכות. אולם לפי "לאקיפ", העסקה טרם נחתמה סופית ועדיין נותרו עוד מספר סעיפים לסגור. כעת, כולם מחכים לראות מתי תהיה הופעת הבכורה של הפרעוש ב-MLS, וזה ככל הנראה לא יקרה בחודש הקרוב. הכוכב אמור לשחק עם נבחרת ארגנטינה בשני משחקי ידידות באסיה, ולאחר מכן לצאת לחופש בפלורידה. לפי "לאקיפ", הספתח של מסי עשוי להיות רק בסוף יולי, אולי במשחק מול אטלנטה במסגרת גביע הליגה, או מספר ימים לאחר מכן, בכפוף לתוצאות של אינטר מיאמי בטורניר. אם זה לא יקרה בגביע הליגה, משחק ה-MLS הבא יהיה רק ב-21 באוגוסט, מול שארלוט.

חברו הקרוב סרחיו אגוארו נשאל על המעבר, והסביר: "כולם הופתעו כי דובר על ברצלונה, אבל בסופו של דבר ליאו החליט ואני חושב שהוא העדיף את האושר על חשבון הלחץ להמשיך לנצח. ביקשתי ממנו כרטיס והוא אמר לי, 'כבר אין כרטיסים'".

"אני נמצא במיאמי הרבה, אז אוכל לצפות בו משחק", הוסיף חלוץ העבר. "ליאו הולך ליהנות כאן. אני לא יודע אם הוא ינצח כל משחק ומשחק, אבל כשאתה משחק עם יותר חופש, הדברים מסתדרים לך בצורה טובה יותר. כך קרה גם עם נבחרת ארגנטינה, הוא נהנה עם החברים שלו לקבוצה וזה בא לידי ביטוי. הוא קיבל החלטה נכונה שתעזור למשפחתו להיות מאושרת".

סרחיו אגוארו מרים על כתפיו את ליאונל מסי עם גביע העולם, ארגנטינה חוגגת זכייה, מונדיאל 2022. רויטרס
הוא יודע על מה הוא מדבר. אגוארו מניף את מסי אחרי הזכייה במונדיאל בקטאר/רויטרס

המעבר הסנסציוני של ליאו מסי לאינטר מיאמי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ואם בנבחרת עסקינן, אגוארו מבקש לא להספיד את מסי לקראת מונדיאל 2026 - הפרעוש יהיה אז בן 38, אך לפי חברו, "אני מכיר אותו היטב, הוא שומר על עצמו וחייבים להשאיר את הדלת פתוחה. כמובן שהוא לא יהיה ברמה בה היה בקטאר, אבל הוא עדיין מסי. הוא תמיד יכול לכבוש מבעיטה חופשית. חייבים להשאיר לו דלת פתוחה, או שתיים".

מאז ההודעה של מסי על הצטרפותו לאינטר מיאמי נפוצו לא מעט שמועות על חברים לשעבר שעשויים לשתף עימו פעולה - אחד מהם הוא לואיס סוארס. אלא שהיום הבהיר החלוץ הוותיק: "זה בלתי אפשרי. טוב לי מאוד בגרמיו ויש לי חוזה עד 2024".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully