וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברו החדש של מסי מתריע: "אינטר מיאמי לא מוכנה להגעתו"

השוער ניק מארסמן מזהיר: "באצטדיון שלנו הקהל יכול להיכנס למגרש, אנחנו נוסעים לשם ללא אבטחה". בארגנטינה מברכים על המעבר

מחוץ לקווים, 6.6/מערכת וואלה!

ההכרזה של ליאו מסי על הצטרפותו לאינטר מיאמי עוררה התרגשות אדירה בפלורידה מאז אמש (רביעי), כאשר מספר העוקבים אחר הקבוצה החדשה של הפרעוש מזנק, כוכבי הספורט והבידור ברחבי ארצות הברית מברכים על הגעתו ומוצרי המרצ'נדייז כבר החלו להימכר, אבל אחד מחבריו לקבוצה החדשים של מסי לא נשמע כל כך אופטימי.

השוער ההולנדי ניק מארסמן, שהגיע לאינטר מיאמי מפיינורד ב-2021, אמר ל-ESPN מספר שעות לפני שמסי הודיע רשמית על היעד הבא: "אישית, אני לא חושב שהמועדון מוכן להגעתו של מסי. אנחנו באצטדיון זמני, הקהל יכול להיכנס למגרש, אנחנו נוסעים לאצטדיון ללא אבטחה. הלוואי שיבוא, אבל אני לא חושב שאנחנו מוכנים".

הקבוצה שבבעלותו של דייויד בקהאם מארחת באצטדיון DRV PNK, אשר נחנך ב-2020 ויכול להכיל כ-18,000 צופים. כיוון שהמתקן אינו עומד בתנאי הבטיחות המומלצים, המועדון כבר הודיע בשנה שעברה כי יבנה אצטדיון חדש במיאמי, שייקרא "מיאמי פרידום פארק" ויכיל 25,000 מושבים, כשהוא אמור להיפתח בעוד שנתיים.

אצטדיון DRV PNK של אינטר מיאמי. Joe Raedle, GettyImages
אצטדיון DRV PNK של אינטר מיאמי/GettyImages, Joe Raedle

ליאו מסי עובר לאינטר מיאמי

עוד בוואלה! ספורט

ברצלונה הגיבה למעבר של מסי: "החליט להתחרות בליגה פחות תובענית"

לכתבה המלאה

בינתיים, בארגנטינה מברכים על "החלטה בוגרת" של מסי, כפי שנכתב ב-TyC: "בערב הסעודית ניסה לפתות אותו בכסף, בניואלס חלמו עליו עד שהירי על חזית הסופרמארקט ברוסאריו הזכיר שהמדינה שלנו אינה מקום אידיאלי לחיות בו, בברצלונה שיקרו קודם לו, אחר כך לקהל, בהמשך לליגה הספרדית, ועכשיו שהם נותרו חשופים, לא נותר להם מקום לתקן את כל הנזק שנעשה", ניתחו במולדתו של הכוכב.

"מסי תמיד הלך עם האמת. הוא הוכיח שהוא חופשי, ובחר לחיות טוב, בשקט", הוסיפו. "הוא ישמור על קצב ויהיה מוכן בכל פעם שהנבחרת תזדקק לו. וכמו שקרה לרוב ב-20 השנים האחרונות, כנראה שגם הפעם הוא צודק. היה מאושר, ליאו. הגיע הזמן שתחשוב על עצמך. טוב עשית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully