וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה באמת קרה: ליאונל מסי חתם באינטר מיאמי

עודכן לאחרונה: 7.6.2023 / 22:48

עידן חדש בכדורגל העולמי: הכוכב שסיים את דרכו בפריז סן ז'רמן קיווה לשוב לברצלונה, אך המגעים לא צלחו. לאחר שדחה הצעת ענק מערב הסעודית, הצטרף לקבוצתו של דייויד בקהאם מה-MLS וירוויח כ-50 מיליון יורו בעונה

אחת ההחתמות המרעישות של השנים האחרונות בכדורגל העולמי הושלמה היום (רביעי), כשליאונל מסי סגר באינטר מיאמי. הכוכב שסיים את דרכו בפריז סן ז'רמן רצה לחזור לקדנציה שנייה בקבוצת נעוריו ברצלונה, אולם המגעים לא צלחו. הפרעוש סירב להצעת ענק מערב הסעודית, ולבסוף החליט להתפשר ולסגור ב-MLS, בשורות הקבוצה שבבעלות דייויד בקהאם.

הארגנטינאי האגדי חתם על פי הדיווחים על חוזה לארבע שנים במיאמי, במסגרתו הוא צפוי להרוויח כ-50 מיליון יורו לשנה. פחות ממה שהיה מרוויח בסעודיה, אבל הרבה יותר ממה שהיה מרוויח בברצלונה קבוצת נעוריו. מסי יהיה בן 36 בקרוב, כך שסביר להניח שמיאמי תהיה התחנה האחרונה בקריירה המופלאה שלו, שכוללת 3 קבוצות בלבד אבל אינספור הישגים ותארים עבור מי שרבים חושבים שנחשב לשחקן הגדול בכל הזמנים.

ליאונל מסי אינטר מיאמי. מתוך טוויטר, אתר רשמי
זה באמת קרה. מסי/אתר רשמי, מתוך טוויטר

מסי (35), אחד השחקנים הגדולים אי פעם, סיים בקיץ 2021 תקופה מופלאה בברצלונה וחתם בפריז סן ז'רמן. על אף שזכה עם קבוצת הפאר בשתי אליפויות צרפת, לא הצליח לגרור את המועדון להצלחות בליגת האלופות ועזב בקול ענות חלשה, ועם לא מעט שריקות בוז מכיוון היציעים. כעת, כחצי שנה אחרי הזכייה הבלתי נשכחת עם נבחרת ארגנטינה במונדיאל בקטאר, הוא מתחיל את הפרק הבא, אולי האחרון, בקריירה המפוארת שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully