וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בגיל 35, רונאלדו היה בטופ. בגיל 35, ליאו מסי 'פרש' לארה"ב"

בעולם הכדורגל סוערים מהמעבר של מסי לארה"ב, מעריצי כריסטיאנו לועגים. המאבק בין השניים טרם הוכרע, אך מה שבטוח: זה בהחלט "סוף עידן"

נבחרת ארגנטינה חוזרת אחרי המונדיאל/עריכת וידאו: ניר חן

המעבר של ליאונל מסי לארה"ב מסעיר את עולם הכדורגל. מי שנחשב לשחקן הטוב בעולם ב-15 השנים האחרונות החליט לעזוב את הכדורגל האירופאי, ובחר לעבור לליגה האמריקאית ולחתום באינטר מיאמי מה-MLS. עבור רבים, זו בשורה מאכזבת, מאחר שעם כל הכבוד לליגה האמריקאית, אין ספק שהטופ של הכדורגל העולמי הוא באירופה. על פי הדיווחים, מסי קיבל הצעות גם מאירופה, ולא רק מברצלונה, עמה הסיפור מורכב ומסובך, אלא גם מצ'לסי בין השאר, אבל הוא בחר באופציה האמריקאית.

כמובן שמי שהגיבו למעבר הזה בסרקאזם הם מעריצי כריסטאנו רונאלדו. ברשת ישנם חשבונות רבים של מעריצי כריסטיאנו, ורבים אתמול (רביעי) ברשת ידעו להזכיר: רונאלדו עזב את הכדורגל האירופאי רק בגיל 37. מנגד, מסי כבר בגיל 35 "פורש" מהכדורגל ברמתו הגבוהה, בעוד שרונאלדו בגיל 35 היה עדיין בכושר שיא, והצטיין במדי יובנטוס (ואחר כך עוד נתן עונה לא רעה ביונייטד).

יש לציין כי מאמן לשעבר של אל הילאל הסעודית, אמיליאנו דיאס, שצפה מקרוב במעללי רונאלדו בערב הסעודית, טוען כי "מול הקטנות היה לו פה קל, אבל מול הגדולות הוא לא עשה כלום. הוא הפסיד בגביע, הפסיד בסופר קאפ, לא זכה בכלום.. ההשואה בינו לבין מסי? זה הבדל של שנות אור. אי אפשר להשוות. מבחינת מספרים, הוא חיה. מבחינת איכות, הוא לא מתקרב למסי".

משמעות נוספת היא שמסי כבר לא יוכל לשבור את השיא של כריסטיאנו רונאלדו, למספר שערים בליגת האלופות. מנגד, מסי מחזיק בשיא הכיבושים לגולים במסגרות באירופה, אחרי שעבר את רונאלדו. בכל הנוגע שיא הכולל, לשערים בקריירה, הקרב עדיין נמשך.






-----

כן חברים, זה סוף עידן

על דבר אחד אין עוררין: אחרי 20 שנה שהמאבק בין השניים הטריף את חובבי הכדורגל העולמי, עם קרב בין שני שחקנים שחלקו 12 כדורי זהב (7 למסי, 5 לכריסטיאנו), מדובר ב"סוף עידן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully