וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי פה משקר? מלחמת הגרסאות בין ברצלונה למשפחתו של מסי

בעוד אביו של השחקן טען בתום פגישה עם לאפורטה כי בנו רוצה לחזור, במועדון טענו: "ביום שני הודיע חורחה על הבחירה באינטר מיאמי"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.6/ספורט1

אין ספק שעם כל הרצון ההדדי והטוב שהיה לאחד כוחות מחדש, והתכנון העתידי להעניק לגדול השחקנים בהיסטוריה של המועדון תפקיד מקצועי אחרי הפרישה, מערכת היחסים בין ליאו מסי לברצלונה לא הכי טובה. סימן בולט לכך אפשר למצוא בגרסאות הסותרות שסיפק כל צד להחלטה של מסי.

כזכור, רק לפני יומיים נתפס חורחה מסי, אביו וסוכנו של הכוכב, בהגעתו לפגישה עם נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה שבסיומה אמר במפורש לתקשורת: "ליאו רוצה לחזור ואני אשמח שזה יקרה. אנחנו מאמינים שזה אפשרי".

אלא שהערב הגיבה ברצלונה לבחירה של מסי באינטר מיאמי בהודעה שכללה את המילים הבאות: "ביום שני האחרון בישר חורחה מסי לנשיא לאפורטה על החלטתו של ליאו להצטרף לאינטר מיאמי".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
הפצע עוד פתוח. מסי בעת עזיבת ברצלונה ב-2021/רויטרס

עוד בנושא

זה באמת קרה: ליאונל מסי חתם באינטר מיאמי
מסי: "נאמרו הרבה שקרים. בטוח היה בברצלונה מי שלא רצה אותי"
ברצלונה הגיבה בסרקאזם למעבר של מסי: "החליט להתחרות בליגה פחות תובענית"

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

לכך צריך להוסיף את העקיצה הסמויה ששלחה ברצלונה למסי, כשהגיבה לחתימה הצפויה שלו בקבוצת ה-MLS בטענה שהוא "בחר לשחק בליגה פחות תובענית, הרחק מהלחץ שהוא היה נתון תחתיו בשנים האחרונות".

ב"ספורט" הקטלאני ניתחו את הערב הדרמטי, ובטור פרשנות נכתב: "הריאיון של מסי איכזב רבים מאוהדי הקבוצה, שינה את התוכניות לש צ'אבי והפתיע את ההנהלה... היו שקיוו שמסי יחכה, ושברצלונה אולי תספיק למכור את פאטי, קסיי ופראן עד שמסי יקבל החלטה... אבל עם 'אולי' לא מכנעים את הגדול מכולם. הוא עוזב בלי חרטה, בלי אמפתיה לבארסה. הפנטזיה של לאפורטה התנפצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully