וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליוני עוקבים חדשים, התנפלות על כרטיסים: מיאמי בהלם מהטירוף סביב ליאו מסי

מחירי הכרטיסים עלו פי עשרה (ומעלה), מיליוני עוקבים הצטרפו, הקהילה המקומית נלהבת: מה מצפה למסי באינטר מיאמי, ואילו חברים היא מתכננת להביא לו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.6/ספורט1

ליאו מסי מתחיל פרק חדש: מי שנחשב לדעת רבים לגדול הכדורגלנים בהיסטוריה הודיע אמש (רביעי) כי הוא מתכוון לחתום באינטר מיאמי מארצות הברית, ולאחר שהסביר מדוע לא יחזור לברצלונה, שלח מספר מסרים נוקבים למועדון הקטלאני וגם הודה כמה התקופה בפריז סן ז'רמן הייתה קשה עבורו מבחינה אישית, הגיע הזמן להביט קדימה לעבר מה שמצפה לכוכב בקבוצת ה-MLS.

אם מסי התרגל להוביל קבוצות צמרת במהלך הקריירה, הרי שאינטר מיאמי מחכה לו כשהיא מדורגת אחרונה בבית המזרחי בליגה, עם חמישה ניצחונות בלבד ב-16 משחקים, כולל רצף פעיל של חמישה הפסדים שהביא את הבעלים דייויד בקהאם לפטר את המאמן פיל נוויל. כל זה כמובן אומר שעונת הכדורגל באמריקה נמצאת בעיצומה, כך שאחרי חופשה קצרה בסיום עונה מפרכת שכללה את המונדיאל בקטאר בתוכה, מסי צפוי להצטרף לאינטר מיאמי, אך ספק אם יספיק להעלות אותה לפלייאוף לפני סוף העונה הסדירה באוקטובר.

את נוויל צפוי להחליף על הקווים חביבו של מסי, "טאטה" מרטינו הארגנטינאי שנמצא במגעים מתקדמים לחתימה במועדון, כאשר שלושה שחקנים ארגנטינאים אמורים לשתף פעולה עם הפרעוש: פרנקו נגרי, בנחמין קרמאסצ'י וניקולאס סטפאנלי. חשוב מכך, ייתכן ששני חברים מנבחרת ארגנטינה יחברו אל מסי בקבוצה החדשה: לפי מומחה ההעברות ססאר מרלו, אנחל די מריה ולאנדרו פארדס הוזכרו כאופציות.

ליאונל מסי. רויטרס
ליאונל מסי/רויטרס

עוד בנושא

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

קהילה דוברי הספרדית הגדולה במיאמי היוותה גורם לא קטן בבחירה של מסי, שהדגיש כי משפחתו עמדה מעל הכל בהחלטה הזו, וגם ביציעים ידאגו לספק לו קבלת פנים חמה ואווירה ביתית: ארגון אוהדי אינטר מיאמי, ששמו "וייס סיטי", מורכב ברובו מארגנטינאים וחלק מהשירים מבוססים על לחנים שנשמעים באצטדיונים במולדתו של הכוכב.

בינתיים בארצות הברית, המחירים למשחקים של אינטר מיאמי ברשת קפצו פי עשרה מהרגע שנודע שמסי מגיע. באחד האתרים המחיר הכי נמוך לכרטיס היה 29 דולר, והוא עלה ל-459 דולר. המחיר הכי נמוך למשחק של אינטר מיאמי מול ניו יורק רד בולס, לכאורה המשחק הראשון של מסי על פי הדיווחים (ב-27 באוגוסט), זינק מ-30 דולר ל-512 באתר TickPick. בארצות הברית נטען שכבר בשעה הראשונה אחרי הפרסום על המעבר, החלה התנפלות של מאות אלפי מתעניינים בכרטיסים למשחקי הקבוצה, שעד לפני כמה ימים לא עניינה אף אחד בעולם.

במקביל, בדיוק כמו שפריז סן ז'רמן איבדה יותר ממיליון עוקבים באינסטגרם כבר ביום הראשון (!) לאחר ההודעה שמסי עוזב את המועדון, אתמול תוך כמה שעות ספורות חשבון האינסטגרם של אינטר מיאמי הכפיל את כמות העוקבים שלו, ועלה מ-1.1 מיליון עוקבים ל-2.3 מיליון עוקבים תוך 4 שעות, והמספר כמובן עולה ועולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully