וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי על ההחלטה של מסי: "הוא רוצה להוריד את רמות הלחץ"

מאמן ברצלונה בריאיון: "שמתי לב לשינוי אצלו לאחרונה, צריך לכבד אותו. הדבר האחרון שאני רוצה הוא לשקר לאוהדים. ניימאר? הוא לא בתכניות". על הקשיים בתפקיד: "דיברתי עם פסיכולוגית כמה פעמים"

שחקני ברצלונה חוגגים בקאמפ נואו הזכייה באליפות/FCBarcelona

פחות מ-24 שעות אחרי שליאו מסי הודיע שהוא לא חוזר לברצלונה, אלא חותם באינטר מיאמי, חברו לקבוצה לשעבר ומאמן אלופת ספרד בהווה, צ'אבי, העניק ריאיון סיכום עונה לעיתונאי ג'רארד רומרו שבו התייחס בין היתר להחלטת הפרעוש.

"שמתי לב לשינוי אצלו בימים-שבועות האחרונים, שאולי התמונה לא הייתה כל כך ברורה בעיניו, וצריך לכבד את זה", אמר צ'אבי על מסי, שרצה לחזור לבארסה אך לא היה מוכן לחכות לה קיץ שלם שתסדר את בעיותיה הכלכליות. "הרבה פעמים אנחנו לא שמים את עצמנו במקום של האחר, חסרה לנו אמפתיה. להיות ליאו לא יכול להיות קל, תחשוב איזה פוקוס יש עליו. אסור לו לטעות. הוא לא נהנה בשנתיים האחרונות ולא רוצה את הלחץ הזה. דיברנו הרבה".

ליאונל מסי פריז סן ז'רמן. רויטרס
הקאמבק לא יצא לפועל. ליאו מסי/רויטרס

המעבר הסנסציוני של ליאו מסי לאינטר מיאמי

אחרי שברצלונה שחררה תגובה עוקצנית משהו לבחירה של מסי, כשטענה כי הוא העדיף "ליגה פחות תובענית" על פני חזרה לספרד, צ'אבי באיזשהו מקום שמר על אותו קו כשנשאל על הסיבות לצעד שעשה הכוכב: "כולנו התמלאנו תקווה, הוא יותר מכולם, אבל הנסיבות לא הסתדרו. הוא רוצה להוריד את רמות הלחץ ולחיות חיים יותר רגועים".

מסי טען בריאיון אמש (רביעי) כי "נאמרו הרבה שקרים", מבלי לחדד אם הוא מתכוון לכלי התקשורת או לאנשים בברצלונה. צ'אבי, שאמר בשבוע שעבר כי האיחוד המחודש היה תלוי רק במסי, הבהיר היום: "הדבר האחרון שאני רוצה הוא לשקר לאוהדי ברצלונה. היו שיחות פרטיות עם ליאו שלא אחשוף, אבל הוא היה מלא תקווה. אני מאחל לו את הטוב ביותר, הוא חבר. עד לפני כמה ימים היינו בקשר. לא היה קל".

עוד בוואלה!

העברות בעולם: ניימאר מוכן להפחית משכרו כדי לשוב לברצלונה

לכתבה המלאה
שחקני ברצלונה מניפים את המאמן צ'אבי אחרי הזכייה באליפות. רויטרס
לפחות האליפות חזרה. שחקני ברצלונה מניפים את צ'אבי/רויטרס

כמובן שצ'אבי דיבר גם על הווה והעתיד של ברצלונה, ללא מסי, והופתע לשמוע את הדיווח לפיו ניימאר הציע את עצמו לבלאוגרנה: "אה, כן? תאורטית הוא לא בתכניות, למרות שאני מעריך אותו כחבר, אבל יש עדיפויות גבוהות יותר. ההנהלה מכירה את שמות המועמדים, התמונות על השולחן".

על הקושי הפסיכולוגי בתפקידו: "פעם היו מחלקים את ה'כאפות', עכשיו זו בארסה של צ'אבי. כשמנצחים, וכשמפסידים. זה נכון שדיברתי כמה פעמים עם הפסיכולוגית של המועדון, אבל בת הזוג שלי ממלאת את תפקיד הפסיכולוגית שלי. אני רואה סרטים, סדרות, זה עוזר לשים דברים בפרופורציה".

המאמן הוסיף לגבי הביקורות: "אם היינו חותרים כולם לאותו כיוון, כנראה שהייתה לנו עוד זכייה בליגת האלופות. אם מגיע לי ציון 6, למה נותנים לי 4? בין אם נאהב את זה או לא, זה המועדון הכי קשה בעולם. עוד לפני שהגעתי כבר קרעו אותי. אמרו שאין לי ניסיון, שאני לא מתאים לפרופיל הדרוש. צריך להיות מאוד חזק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully