וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 8.6: ברהים דיאס יחתום על חוזה חדש בריאל, זידאן שוב סירב לפ.ס.ז'

עודכן לאחרונה: 8.6.2023 / 20:04

הקשר סיים את תקופת ההשאלה במילאן וישוב לבלאנקוס. נאגלסמן ממשיך להתקרב לאלופת צרפת. טאטה מרטינו קרוב לאיחוד עם מסי באינטר מיאמי ששוקלת לפנות לדי מריה. ניימאר מוכן להפחית בשכרו כדי לשוב לברצלונה, מונצ'י בדרך לאנגליה?

מחוץ לקווים, 8.6/מערכת וואלה/אולפן עריכת וידאו: זיו שטיינר

העברות

* ליברפול הודיעה באופן רשמי על החתמת אלכסיס מקאליסטר מליברפול. לידיעה המלאה.

* הקשר איניגו רואיס דה גלארטה, שסיים את חוזהו במאיורקה, חתם בקבוצת נעוריו אתלטיק בילבאו.

* החלוץ מוסא דמבלה עזב את ליון אחרי חמש שנים עם תום חוזהו, והפך לשחקן חופשי.

ליאונל מסי ברצלונה עם מאמן חרארדו מרטינו באימון בבלומפילד. ברני ארדוב
שוב ביחד? מרטינו ומסי בברצלונה/ברני ארדוב

שמועות

* לפי פבריציו רומאנו, ברהים דיאס שסיים את תקופת ההשאלה שלו במילאן יחתום על חוזה חדש עד 2027 בריאל מדריד ויוצג בשבוע הבא.

* אחרי ברצלונה ונבחרת ארגנטינה, ליאו מסי וטאטה מרטינו ישתפו פעולה גם באינטר מיאמי? לפי גסטון אדול הארגנטינאי, המאמן הלאומי לשעבר מאוד קרוב להתמנות למאמן החדש של הקבוצה מה-MLS במקום פיל נוויל שפוטר. לפי דיווח נוסף בארגנטינה, אינטר מיאמי שוקלת לפנות גם לאנחל די מריה שעזב את יובנטוס. עם זאת, די מריה בינתיים מעדיף להישאר באירופה כשבנפיקה מנסה להחזירו אחרי 13 שנים.

* בריאיון לתקשורת הבריטית אחרי הזכייה בקונפרנס ליג, בעלי ווסטהאם אישר כי הגמר היה "ככל הנראה" משחקו האחרון של דקלן רייס במועדון. "הבטחנו שניתן לו ללכת. הוא קיבל את ההחלטה הזאת מראש ואנחנו צריכים למצוא מחליף. זה לא משהו שרצינו שיקרה, הצענו לו חוזה של 180 אלף פאונד לשבוע לפני שנה וחצי הוא סירב. אתה לא יכול להשאיר שחקן שלא רוצה להיות כאן. ההצעות יתחילו לזרום כנראה היום, שלוש או ארבע קבוצות כבר התעניינו". שחקן נבחרת אנגליה זוכה להתעניינות ממספר קבוצות פרמיירליג וגם מבאיירן מינכן.

* אחרי שזוכה מאשמה בפרשת האונס והתקיפה כלפי זוגתו, מייסון גרינווד צפוי לעזוב את מנצ'סטר יונייטד בהשאלה. האנגלי הצעיר מבוקש בליגה הספרדית, האיטלקית והטורקית.

* בספרד ובאנגליה מדווחים כי מונצ'י, המנהל הספורטיבי האגדי של סביליה, עשוי להתאחד עם אונאי אמרי באסטון וילה. אחרי שהקבוצה מבירמינגהאם לא הצליחה לשכנע את מתאו אלמאני לעזוב את ברצלונה, היא פנתה לספרדי שמכהן בתפקיד אצל האנדלוסים משנת 2000, פרט להפסקה של שנתיים ברומא.

* באיירן מינכן הציבה שבעה שחקנים למכירה לפי ה"בילד", ומדובר בסאדיו מאנה, בנג'מן פבאר, סרג' גנאברי, לירוי סאנה, בונה סאר, מרסל זאביצר ואלכסנדר נובל. במקביל, ההודעה על הגעתו של קונרד לאימר מלייפציג צפויה להגיע ביומיים הקרובים.

* אחרי שנודע כי ליאו מסי לא יחזור לברצלונה, האם יהיה זה דווקא ניימאר שיבצע קאמבק לקאמפ נואו? ב"ספורט" הקטאלני דווח כי הברזילאי הציע עצמו לברצלונה ומוכן להפחית בשכרו, אך הדרישות הצפויות של פריז סן ז'רמן והשכר הגבוה הופכות את העסקה למורכבת ומסובכת.

* ב"לה פריזיאן" דווח כי זינדין זידאן שוב סירב בשבועות האחרונים להצעת פריז סן ז'רמן להחליף את כריסטוף גאלטייה ולהתמנות למאמן הקבוצה. בינתיים נמשך המשא ומתן מול המועמד המוביל לתפקיד, יוליאן נאגלסמן.

* אדאמה טראורה, שהפך לשחקן חופשי עם סיום חוזהו בוולבס, קיבל הצעה מבטיס ומבוקש גם אצל אל איתיחאד הסעודית של קארים בנזמה.

* אנדרה ז'ראלדש, שעזב את מכבי תל אביב, צפוי לפי "אה בולה" הפורטוגלי לחתום בקאסה פיה מהליגה הבכירה במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully