וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העסקה של הקיץ? אלכסיס מקאליסטר חתם בליברפול עד 2028

הקשר הארגנטינאי ילבש את החולצה מספר 10 אחרי שעזב את ברייטון עבור 35 מיליון ליש"ט בלבד, בהתאם לסעיף שחרור שהיה בחוזהו: "זו התגשמות חלום"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.6/ספורט1

חלון ההעברות לעונת 2023/24 עדיין לא נפתח רשמית, אבל עסקאות גדולות כבר נחתמו. עם כל הכבוד למעברו של קארים בנזמה לערב הסעודית תמורת כ-200 מיליון יורו לעונה, ולרכישת ג'וד בלינגהאם מבורוסיה דורטמונד על ידי ריאל מדריד בסכום של 103 מיליון יורו, היום (חמישי) הגיעה העברה משמעותית לא פחות בכדורגל האירופי, כאשר ליברפול הודיעה על החתמת אלכסיס מקאליסטר.

מקאליסטר בן ה-24, קשר שרק לפני כשנה וחצי החל לבסס את מעמדו כשחקן הרכב בברייטון ובמהרה לאחר מכן גם בנבחרת ארגנטינה, הכניס לחוזהו בברייטון סעיף שחרור שעל פי הפרסומים עמד על 35 מיליון ליש"ט, סכום אותו ליברפול שמחה להשקיע ברכישתו, והוא חתם בשורות המייטי רדס עד 2028. לולא סעיף השחרור, ספק אם הקשר היה נמכר בפחות מ-70 מיליון ליש"ט.

אלכסיס מקאליסטר, ליברפול. ליברפול, אתר רשמי
חיזוק נהדר למייטי רדס. אלכסיס מקאליסטר/אתר רשמי, ליברפול

"זו הרגשה מדהימה, התגשמות חלום, מדהים להיות כאן ואני לא יכול לחכות להתחיל", אמר מקאליסטר לאתר הרשמי של ליברפול. "רציתי להיות כאן מהיום הראשון בקדם העונה, אז טוב שהכל נסגר. מצפה לפגוש את חבריי החדשים לקבוצה. הייתה לי שנה פנטסטית - זכייה במונדיאל, הישגים בברייטון - אבל עכשיו הגיע הזמן לחשוב על ליברפול ולנסות להיות שחקן יותר טוב ואדם יותר טוב בכל יום".

הקשר שילבש את הספרה 10 על גב החולצה ויהיה לארגנטינאי השביעי שלובש את המדים של ליברפול, הוסיף: "מאז שזכיתי בגביע העולם, אמרתי שאני רוצה להשיג עוד תארים ואני חושב שהמועדון הזה יעזור לעשות זאת - זוהי המטרה וכשאתה במועדון גדול שכזה, אתה חייב לזכות בתארים. מאז שהגעתי לכאן ראיתי כמה המועדון הזה גדול - השחקנים שיש כאן, הצוות, כולם. אני מאוד מרוצה ומצפה לשחק עבור המועדון הזה".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

מספר 10 החדש של ליברפול

הארגנטינאי שהיה שותף להישג ההיסטורי של נבחרתו בקטאר היה גם מבוקש במנצ'סטר יונייטד על פי הדיווחים, אבל בחר לעבור לליברפול למרות שהקבוצה לא תשתתף בליגת האלופות בעונה הקרובה, כיוון שסיימה רק במקום החמישי בפרמיירליג ורשמה עונה מאוד מאכזבת מצידה, שבקושי רב הסתיימה עם הכרטיס לליגה האירופית. בליגת האלופות הודחו יורגן קלופ ושחקניו על ידי ריאל מדריד, שכזכור יצאה מפיגור 2:0 באנפילד ל-2:5 בלתי נשכח שלמעשה חתם את ההתמודדות עוד לפני הגומלין בבירת ספרד.

  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully