וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה מפנטז: "חולמים על זה הרבה זמן, אין פייבוריטית"

מנצ'סטר סיטי תוכל להשלים טרבל היסטורי בגמר ליגת האלופות מול אינטר (שבת, 22:00). דיאס: "נעשה הכל להשיג את התואר השלישי". הנראזורי צפויים לעלות עם ההרכב שהעלה אותם למעמד. אינזאגי: "אף אחד לא נתן לנו סיכוי, אבל הוכחנו שמגיע לנו"

גמרהסתיים10/06/2023
מנצ'סטר סיטי
  • רודרי (68)
0
    אינטר
    קליפ סיכום עונת 2022/23 בפרמיירליג/ספורט1

    בפעם הראשונה אי פעם, מנצ'סטר סיטי ואינטר יפגשו במסגרת רשמית כשמחר (שבת, 22:00) השתיים יתמודדו בגמר ליגת האלופות על התואר היקר ביותר שכדורגל המועדונים באירופה מציע באצטדיון אטאטורק שבאיסטנבול. זה יהיה הגמר הראשון בין שתי קבוצות שנפגשות לראשונה במעמד, כאשר בפעם הקודמת אלו היו מילאן ואינטר בגמר של 2005, כך שגם הפעם יש לנו קבוצה מהעיר מילאנו וקבוצה מאנגליה באותו אצטדיון ובאותו מעמד.

    עוד בכדורגל עולמי

    ארלינג הולאנד עם מנואל אקנג'י שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. רויטרס
    עונת הבכורה החלומית תסתיים עם טרבל? ארלינג הולאנד/רויטרס

    מנצ'סטר סיטי

    מלבד העובדה שזאת תוכל להיות הזכייה הראשונה של אלופת אנגליה בליגת האלופות, התכולים חולמים להשלים טרבל חלומי שיוכל להיות העשירי אי פעם באירופה. אחרי שעקפה את ארסנל במרוץ אליפות צמוד שהשתחרר לקראת סופו ולאחר ניצחון 1:2 על היריבה יונייטד בגמר הגביע האנגלי, הקבוצה של פפ גווארדיולה מכוונת הכי גבוה שיש בגמר השני שלה בתולדות המפעל.

    קווין דה בראונה שנפצע והוחלף במהלך ההפסד בגמר 2021 לצ'לסי אמר: "אלו היו 8 שנים נהדרות בסיטי עד עכשיו, אני מרגיש שאנחנו מסוגלים לעשות הכל ולהשיג את מה שעוד לא הצלחנו להשיג. הולאנד? הוא מבין מה אני רוצה ואני מבין מה אני צריך לעשות בשבילו. אנחנו מסתדרים נפלא ואני רק יכול לקוות שגם מחר זה יעבוד לנו".

    רובן דיאס התייחס לאפשרות שהקבוצה תזכה בטרבל: "זכינו בשני תארים עד עכשיו העונה, אנחנו הולכים הכי חזק שיש על האחרון ונעשה הכל על מנת להשיג אותו. יהיה משחק מאוד פיזי, אבל אנחנו מגיעים מוכנים כמו בכל העונה".

    פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי חוגג. רויטרס
    רוצה להשיג את התואר שחסר לו מאז 2011. גווארדיולה/רויטרס

    פפ גווארדיולה על הדברים שהשתנו מאז ההפסד הקודם בגמר: "שנתיים עברו, הרבה קרה מאז. אנחנו יודעים כמה זה חשוב למועדון ולקהל, זה חשוב לנו. אנחנו חולמים על זה כבר הרבה זמן. השחקנים מרגישים מצוין, הם יודעים מה הם צריכים לעשות מול האיכויות של אינטר".

    עד ההפסד לברנטפורד במחזור הסיום של הפרמיירליג, מנצ'סטר סיטי עמדה על מאזן של 25 משחקים רצופים ללא הפסד. המאמן הספרדי אמר לקראת הגמר בו יוכל להניף את הגביע בפעם השלישית כמאמן: "אתה חייב לחגוג עצם ההעפלה לגמר ליגת האלפות. בכנות, להגיע לגמר בו אתה פוגש קבוצה איטלקית זאת לא המתנה הכי טובה שאפשר לקבל. אינטר קבוצה תחרותית, יש לי המון מחמאות על התצוגה שלה בחצי הגמר, אבל נצטרך להתכונן לכך היטב. אין פייבוריטית".

    מבחינת כשירות הסגל, סיטי תגיע לאיסטנבול בסגל מלא כשפפ צפוי לעלות עם ההרכב החזק ביותר שלו, כשההתלבטות היחידה היא האם להרכיב את קייל ווקר או מנואל אקנג'י. בקישור אילקאי גונדואן שכבש את הצמד בזכייה בגביע ימשיך לפתוח, ובהתקפה יעלו ג'ק גריליש, ברנרדו סילבה וארלינג הולאנד.

    לאוטרו מרטינס אינטר. רויטרס
    האיש שצריך להוביל את אינטר. לאוטרו מרטינס/רויטרס

    אינטר

    הנראזורי כבר זכו בשני תארים העונה גם כן, עם הנפה של הסופר קאפ האיטלקי וזכייה בגביע האיטלקי עם 1:2 על פיורנטינה מצמד של לאוטרו מרטינס, כך שהמצב של השתיים מבחינת תארים, גם בדרך בה זכו, דומה באופן יחסי. אינטר סיימה במקום השלישי את העונה באיטליה, כך שהיא גם בעונה הבאה תשתף במפעל האירופי הבכיר, אך במקום בו היריבה העירונית שלה נכשלה מול קבוצה אנגלית לפני 18 שנים, היא תוכל להניף את גביע אירופה הרביעי שלה.

    בפעם האחרונה שאינטר הגיעה למעמד הגמר היא גם זכתה. זה היה בעונת 2009/10 כשהכחולים-שחורים ניצחו 0:2 את באיירן מינכן בסנטיאגו ברנבאו תחת ז'וזה מוריניו, ומאז לא הצליחו להתקרב לקרב על התואר האירופי. סימונה אינזאגי, שעוד במהלך העונה היה מועמד לפיטורים ומאז הפך לאהוב ביציעי הסן סירו, ממשיך לחלום: "בשבילנו זה היה חלום להגיע לכאן. אני מאוד גאה בכל הצוות והשחקנים. אף אחד לא נתן לנו סיכוי, אבל הראינו והוכחנו שזה מגיע לנו. החלום הופך למציאות - לשחק בגמר על כל הקופה".

    לאוטרו מרטינס סיפר על הרצון העז להמשיך את היכולת הטובה שלו ושל קבוצתו עם גביע נוסף: "המשחק הזה וגמר המונדיאל הם שני משחקי הכדורגל הכי חשובים שכל שחקן יכול להשתתף בהם. החולצה אמנם משתנה, אבל התחושות דומות. עבדנו קשה להגיע לפה ואנחנו מרחק צעד אחד מלעשות את זה. אנחנו מאמינים שאפשר להביא את הגביע בחזרה למילאנו".

    סימונה אינזאגי מאמן אינטר. GettyImages
    סימונה אינזאגי מאמן אינטר/GettyImages

    סימונה אינזאגי הביע דריכות לקראת הגמר: "אנחנו מודעים לסוג המשחק שעומד להיות, מכירים את מנצ'סטר סיטי שכרגע, היא הקבוצה הטובה בעולם. נצטרך להפחית את הטעויות שלנו במשחק למינימום. אנחנו מרוכזים אך ורק במטרה של לזכות. עם המון לב, תשוקה ואנרגיה אנחנו יכולים לעשות את זה. יש לנו את האפשרות לרשום את הסיפור שלנו, יודעים כמה זה חשוב לקהל של אינטר. פנדלים? התאמנו על זה כל השנה ונתאמן על זה גם לפני הגמר".

    האיטלקי ימשיך עם ה-11 שהביאו אותו לגמר כשאנדרה אונאנה יעמוד בין הקורות, הקישור יורכב מניקולו בארלה הנהדר, הקאן צ'לחנוילו והנריק מחיטריאן. בהתקפה יוצבו אדין דז'קו ולאוטרו מרטינס שעליו מופקדת העבודה להכניע את אדרסון.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: שימון מרצ'יניאק (פולין)
    אצטדיון: אטאטורק, איסטנבול

    הזוכה בגמר ליגת האלופות תעפיל לשלב הבתים של העונה הבאה ותוגרל כקבוצה של ראש בית, כאשר מנצ'סטר סיטי גם כך תהיה במעמד זה בעקבות זכייתה בפרמיירליג, בעוד אינטר תוכל לקפוץ לדרג א'.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      4
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully