וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחטאר מאיימת: "אם תנסו להחתים את סולומון בחינם, נתבע אתכם"

מנכ"ל קבוצת הפאר מאוקראינה מתנגד לסעיף של פיפ"א המשעה את החוזה של שחקן זר באזור המלחמה ומצהיר לאור התעניינות טוטנהאם: "מי שתנסה להחתים שחקנים שלנו ללא תמורה תיפגש איתנו בבית המשפט. מנור? מאמין שישאר באנגליה"

קליפ סיכום עונת 2022/23 בפרמיירליג/ספורט1

מנור סולומון נמצא בעין הסערה של העברתו בקיץ הקרוב משחטאר דונייצק למועדון חדש. שחקן הכנף הישראלי ששיחק בעונה החולפת בפולהאם מבוקש אצל קבוצות רבות באנגליה ובאירופה כולה, כשהמועמדת העיקרית לקלוט אותו על פי דיווחים היא טוטנהאם. כעת, קבוצת האם של סולומון מאיימת לתבוע את התרנגולים אם ינסו לרכוש את הישראלי בחינם.

סרגיי פאלקין, המנכ"ל של שחטאר, סיפר ל-ESPN כי האוקראינים לא מוכנים להסכם בו סולומון ישוחרר בחינם וכי הם עשויים להספיד סכומי עתק בעקבות המלחמה במדינה: "יצרתי קשר עם מנור והסוכן שלו והזמנתי אותו לשוב למועדון. אמרתי לו שהוא יוכל לשחק בליגת האלופות, לפתוח בהרכב, אבל הוא לא רצה ואני מאמין שהוא ישאר באנגליה, אני לא יודע לאן בדיוק. בכל מקרה, אם הוא יעבור לטוטנהאם, נצטרך להיפגש איתם בבית המשפט".

מנור סולומון, פולהאם. James Williamson - AMA, GettyImages
האיומים ישפיעו על היעד הבא של הישראלי? סולומון/GettyImages, James Williamson - AMA

פלאקין מתייחס בעיקר להחלטת פיפ"א שתיקנה את נספח 7 לתקנות על מעמד והעברת השחקן, שינוי שקרה בעקבות פרוץ המלחמה בין רוסיה לאוקראינה. שינוי הסעיף מתייחס לכך שניתן להשעות באופן חד צדדי חוזים אם שחקן זר מעוניין לעזוב את האזור בו נערכת המלחמה. סולומון השתמש בסעיף זה על מנת להצטרף לפולהאם בעונה שעברה, וכעת אחרי שארגון הכדורגל העולמי הודיע שנספח 7 יוארך עד קיץ 2024, המועדונים באזור המלחמה זועמים, כששחטאר העריכה שהיא תפסיד עד 80 מיליון יורו של הכנסות בדמי העברה אם הישראלי יעזוב ללא תמורה.

"אתם יכולים לדמיין סיטואציה בה שחקן מוערך בעשרות מיליונים ולבסוף טוטנהאם משיגה אותו בחינם? זה לא הוגן עבור המועדון שלנו", המשיך מנכ"ל שחטאר. "אנחנו נלך לבית המשפט ונילחם על מה שמגיע לנו. אני רוצה לפנות מפה ולשלוח מסר לכל הקבוצות שינסו להחתים שחקנים שלנו בחינם - שחטאר תפעל נגד שחקנים ומועדונים ותגן על עצמה נגד היתרון הפיננסי של אותן קבוצות".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מיכאילו מודריק במדי שחטאר דונייצק. Adam Nurkiewicz, GettyImages
הקייס של שחטאר. מודריק/GettyImages, Adam Nurkiewicz

כזכור, קבוצת הפאר האוקראינית כבר הצליחה לרשום הצלחה כלכלית אדירה עם מכירתו של מיכאילו מודריק לצ'לסי בחלון ההעברות של ינואר תמורת סכום שיא של 100 מיליון יורו, ועם ההעברה הזאת, פלאקין ואנשי שחטאר דונייצק מתכוונים להביא כהוכחות לבית המשפט על עוול כלכלי אפשרי שינסו הקבוצות הגדולות באירופה לנסות למשוך שחקנים בחינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully