וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 9.6: נאבי קייטה חתם בברמן, פראן גרסיה שב לריאל

עודכן לאחרונה: 9.6.2023 / 22:38

הקשר שסיים את דרכו בליברפול שב לגרמניה, המגן השמאלי שגדל במחלקת הנוער חזר מראיו וייקאנו תמורת 5 מיליון יורו, גם שוער חטאפה על סף חתימה. גונדואן מתקרב לברצלונה, קונרד ליימר חתם בבאיירן מינכן ומוראטה יאריך חוזהו באתלטיקו מדריד

קליפ סיכום עונת 2022/23 בפרמיירליג/ספורט1

העברות

* ריאל סוסיאדד צירפה את המגן הימני הסנגלי, אמארי טראורה בן ה-31, בהעברה חופשית מראן.

* ריאל מדריד הודיעה על צירופו של המגן השמאלי פראן גרסיה, שגדל במחלקת הנוער שלה ומגיע מראיו וייקאנו. המגן בן ה-23 חתם לארבע שנים, בעלות של 5 מיליון יורו.

* לאחר תקופה מאכזבת בליברפול, הפך נאבי קייטה שחקן חופשי ושב לבונדסליגה, כשחתם באופן רשמי בוורדר ברמן לשלוש שנים.

* הקשר קונרד ליימר חתם בבאיירן מינכן. האוסטרי בן ה-26 סיים את חוזהו בלייפציג ועבר לאלופת גרמניה ללא תמורה, בחוזה עד 2027.

* ג'פרסון לרמה, שחקנה של בורנמות' בעונה החולפת, חתם ל-4 שנים אצל קריסטל פאלאס בהעברה חופשית.

* סביליה ניצלה את האופציה שהיתה לה, ורכשה את בלם ראן לואיק באדה תמורת 12 מיליון יורו. הוא חתם עד 2027.

שמועות

* באיירן מורידה הילוך בניסיונות לצרף את דושאן ולאחוביץ': היא לא תגיש ליובנטוס הצעה נוספת, אלא תמשיך לעקוב אחר מצבם של רנדל קולו מואני והארי קיין, כך דווח ב"סקיי גרמניה".

* צ'לסי נתנה לכריסטיאן פוליסיץ' אור ירוק לחפש קבוצה, מילאן יודעה

* לטענת "האתלטיק", ריאל מדריד עשויה לבחון את אפשרות צירופו של חלוץ אינטר לאוטרו מרטינס אם לא תצליח לשים את ידה על להארי קיין, שטוטנהאם מסרבת למכור אותו.

* ב'מארקה' מדווחים שאלברו מוראטה סיכם על הארכת חוזהו באתלטיקו מדריד עד 2026.

* ר.ב לייפציג במו"מ מתקדם עם לאנס לגבי החתמתו של לואיס אופנדה. הצרפתים דורשים מעל 30 מיליון יורו עבור החלוץ המצוין שכבש 21 שערי ליגה בעונה החולפת.

* בספרד טוענים: ריאל מדריד וחטאפה על סף סיכום לגבי עסקת דויד סוריה. השוער בן ה-30 שגדל במחלקת הנוער של הבלאנקוס אמור לחתום בקרוב.

* פנרבחצ'ה בטוחה שתצליח להחתים את אדין דז'קו והציעה לו חוזה לשנתיים, כך דווח ב"סקיי איטליה", אך החלוץ בן ה-37 ממתין להצעה מאינטר.

קפרן תוראם, שחקן ניס. VALERY HACHE, GettyImages
בדרך לליברפול. תוראם/GettyImages, VALERY HACHE

* ב"סקיי גרמניה" טוענים: מנצ'סטר יונייטד, ברצלונה ובאיירן מינכן מעוניינות בג'רמי פרימפונג. באייר לברקוזן דורשת 40 מיליון יורו לפני בונוסים תמורת המגן הימני ההולנדי.

* מילאן העמידה את שארל דה קטלארה על המדף, לפי כתב "Calcio Mercato" דניאלה לונגו.

* בתקשורת הקטלאנים מדווחים: עסקת אילקאי גונדואן לברצלונה כבר סגורה. הקבוצה תכריז על העברתו אחרי המשחק של מנצ'סטר סיטי בגמר ליגת האלופות נגד אינטר מחר.

* קפרן תוראם סיכם את תנאיו בליברפול, כך על פי דיווחים באנגליה. הקשר הצרפתי של ניס, בנו של ליליאן ואחיו של מרכוס ימשיך את הבנייה מחדש של הקישור אצל האדומים, אחרי שהקבוצה של יורגן קלופ החתימה את אלכסיס מקאליסטר.

* מתאו קובאצ'יץ' בדרך למנצ'סטר סיטי? פבריציו רומאנו דיווח שהקשר של צ'לסי סיכם את תנאיו האישיים מול האלופה האנגלית ויצטרף בחודש הבא לקבוצה של פפ גווארדיולה.

* טוטנהאם ממשיכה להביע עניין בג'יימס מדיסון, קשרה של לסטר שירדה לצ'מפיונשיפ. המכשול העיקרי עד כה לפי ה'דיילי מייל' הוא המחיר שהשועלים הציבו על האנגלי - 60 מיליון ליש"ט.

* נאפולי ממשיכה לחפש מאמן שיחליף את לוצ'אנו ספאלטי שהתפטר לאחר הזכייה באליפות, ואחד המועמדים הוא הצרפתי רודי גרסיה שנודע כי נפגש עם נשיא המועדון אורליו דה לאורנטיס. גרסיה בן ה-59 אימן בעיקר בצרפת, אבל בעברו גם היה על הקווים ברומא ובעונה האחרונה אימן את אל נאסר הסעודית עד שפוטר.

* סטיבן ג'רארד בדרך חזרה לאמן? באנגליה מדווחים ששחקן העבר של ליברפול שאימן בעונה החולפת את אסטון וילה עד שפוטר, עשוי לשוב לקווים דווקא אצל לסטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully