וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסרביה מחכים לברק בכר: "הכוכב האדום, ראיתם את זה?"

בבלגרד שיבחו את המאמן: "שולט בכדורגל הישראלי". ב"אס" החמיאו ל"תור הזהב של מכבי חיפה", ב"ל'אקיפ" הכריזו: "הכתרה בסטייל"

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 5:1/ספורט1

מכבי חיפה חגגה אמש (שני) את האליפות השלישית ברציפות וה-15 בתולדותיה, וגם התקשורת העולמית הקדישה התייחסות לירוקים שהופיעו העונה בשלב הבתים של ליגת האלופות ומקווים לחזור לביקור נוסף גם ב-2023/24.

בסרביה מחכים כמובן להודעה הרשמית על הגעת ברק בכר לכוכב האדום בלגרד וקיוו לשמוע ממנו בשורה על כך, אבל המאמן ביקש להמתין והתקשורת בבלגרד ציטטה את דבריו בסיום. ב"טלגרף" הסרבי אותתו: "הכוכב, ראיתם את זה? ברק בכר אלוף הכדורגל בישראל, הוא זכה בתואר בפעם השלישית ברציפות". עוד החמיאו: "הוא שולט בכדורגל הישראלי מאז שהתחיל לאמן, עם 10 תארים שונים ב-11 שנים".

ב"אס" הספרדי נכתב: "זה תור הזהב של מכבי חיפה בכדורגל הישראלי. כמו בתחילת המילניום, אז זכתה בחמש אליפויות תוך שש שנים, עכשיו יש לה שלוש אליפויות רצופות. היא השלימה את הזכייה ללא עומר אצילי, הכוכב הגדול ביותר שלה, שבגרנאדה לא הצליח לכבוש ב-11 משחקים והעונה חתום על 25 שערים, כולל בליגת האלופות".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה חוגג אליפות. ברני ארדוב
בבלגרד מחכים להכרזה. ברק בכר/ברני ארדוב

הכל על האליפות של מכבי חיפה

עוד בוואלה!

מכבי חיפה זכתה באליפות שלישית ברציפות: כל הכתבות והדיווחים

לכתבה המלאה

בסנגל התגאו בעבדולאי סק ("סופר אלוף") והזכירו את העובדה שכבש שישה שערים העונה בכל המסגרות: "הוא זכה לשבחים והפך לאחד השחקנים החשובים במערך של ברק בכר".

בהאיטי עקבו מקרוב אחרי כל צעד ושעל של פרנזי פיירו, בעיקר בתקופת ליגת האלופות, וכעת התגאו בחלוץ הנבחרת שחגג אליפות ראשונה בקריירה. "הופעה XXL של פיירו עם שני שערים ובישול", צייץ העיתונאי דובי ז'אן".

גם ב"ל'אקיפ" הצרפתי הזכירו את המשחק המוצלח של פיירו והגדירו את הזכייה של מכבי חיפה אחרי 1:5 על מכבי נתניה כ"הכתרה בסטייל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully