וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "לפי התוצאות, זו העונה הגדולה אי פעם של מכבי חיפה"

עודכן לאחרונה: 15.5.2023 / 23:25

מאמן מכבי חיפה התרגש אחרי הבטחת התואר: "שברנו תקרות זכוכית, לא בטוח שזה יחזור. הכוכב האדום? כרגע מה שצריך זה לחגוג. מה שמאפיין את הקבוצה הזו זה האופי"

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 5:1/ספורט1

ברק בכר המשיך לחתום הערב (שני) את שמו בספרי ההיסטוריה של הכדורגל הישראלי, כשזכה באליפות שלישית ברציפות בפעם השנייה בקריירה. אחרי השושלת שבנה בהפועל באר שבע, בנה אחת חדשה במכבי חיפה, שהביסה 1:5 את מכבי נתניה והבטיחה רשמית את התואר. כעת, יכול אחד המאמנים המצליחים בתולדות הכדורגל הישראלי להתחיל לתכנן את הפרק הבא שלו, בכוכב האדום בלגרד.

"העונה הזאת הייתה מאוד ארוכה, יכולנו לסיים עם זה לפני. ככל שזה יותר רחוק זה יותר מתוק", סיכם בכר. "תקופה מרגשת ומתישה, המון מחשבות ורגשות. חושבים קדימה מצד אחד ומצד שני לא רוצים להסתבך ולסיים את זה. זה מאפיין את השחקנים והמועדון איך שעשינו את זה. מעבר לכוכב האדום? מה שצריך לעשות כרגע זה לחגוג. סיימנו פה שלוש שנים עם כל המטרות והעפלה לליגת האלופות. שברנו תקרת זכוכית. מה שמאפיין את הקבוצה זה אופי. גם היום ב-1:1 הצלחנו להתגבר ולנצח. לקבוצה הזאת יש אומץ, במיוחד בחלק השני של העונה. לא ציפיתי לתוצאה כזאת של 1:5".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה חוגג אליפות. ברני ארדוב
ועכשיו, ליעד הבא. בכר/ברני ארדוב
sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

המאמן הירוק הוסיף: "לפי התוצאות זאת אחת העונות הגדולות של מכבי חיפה אי פעם. אליפות שלישית וליגת האלופות זה היסטוריה. לא בטוח שזה עוד יהיה, מאוד קשה להעפיל לאלופות ולזכות אחרי זה באליפות. יש הרבה רגעים שאתה חושב שזה יברח, אבל הניצחון באשדוד הייתה הנקודה שידענו שנזכה. קיבלנו את הביטחון במקום הזה, זה היה הכי משמעותי. יש פה מעטפת מדהימה - הניהול, הצוות. אנרגיות מדהימות. כשהייתי בקרית שמונה הייתי הכל, היום יש דברים שאני אפילו לא מעביר. כולם עושים עבודה מדהימה. כיף להיות חלק מזה".

על האליפויות שלו עד כה בקריירה לעומת הנוכחית: "כמו שאי אפשר לענות איזה ילד אתה הכי אוהב, ככה גם באליפויות. את כל הקבוצות והאליפויות אהבתי. זאת האליפות האחרונה אז בטח שזוכרים אותה. לכל אחת יש את הסיפורים שלה. יש פה צוות אדיר שעוזר לי, ידענו להתאים את עצמנו לסיטואציות. התפתחנו אני והצוות כמאמנים, לדעת מה צריך באותו רגע. זה התאים לנו עם הקהל והאיכות של הקבוצה הזאת. כל עונה לגופה".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה חוגג אליפות. ברני ארדוב
התרגשות שיא. בכר/ברני ארדוב
ברק בכר מאמן מכבי חיפה חוגג אליפות. ברני ארדוב
השחקנים יתגעגעו/ברני ארדוב
ברק בכר מאמן מכבי חיפה עם האוהדים. ברני ארדוב
בכר נפרד מהאוהדים/ברני ארדוב

על הידיעות על הכוכב האדום באמצע העונה: "היה הרבה לחץ. ברגע שהיו תוצאות פחות טובות ידעתי שהלחץ יהיה עלי. הייתי מאוד פתוח עם השחקנים. סיפרתי שזה יכול היה להיות 'הריקוד האחרון'. יכול להיות שגם חלק מהשחקנים לא יהיו פה שנה הבאה. זה גם לי ולצוות לעבוד קשה יותר, זאת אחריות גדולה. אם אהיה פה בעונה הבאה? אגיד בקרוב. נוציא זאת בצורה מסודרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully