וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום שאחרי בכר: התוכניות של מכבי חיפה לעונה הבאה

15.5.2023 / 22:24

אבו פאני וחזיזה שוב ינסו לממש את חלום חו"ל, לסבע יש אופציית יציאה, בטובינסיקה ופיירו ימתינו למאמן החדש וכך גם החוזרים מהשאלות. בקסטר בראש רשימת המועמדים להצטרף, גם דוידה ובריבו על הכוונת

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 5:1/ספורט1

אחרי הבטחת האליפות השלישית ברציפות, במכבי חיפה יתפנו כעת לבנות את הקבוצה לעונה הבאה שכן כבר בתחילת יולי תשחק הקבוצה במוקדמות ליגת האלופות והשחקנים לא צפויים לקבל מנוחה רבה.

במועדון יפעלו להשלים במהרה את מלאכת ההרכבה, אך הדבר הראשון שבחיפה מעוניינים לסגור כמובן הוא נושא המאמן. ברק בכר צפוי לחתום רשמית בכוכב האדום, כאשר גם הצוות שסביבו למעט מאמן הכושר דרור שמשון יעזוב יחד איתו, והמאמן הזר שייבחר אמור להגיע עם צוות חדש. בניגוד לשנים עברו, במועדון יש כעת מנהל מקצועי בדמות גל אלברמן ומערך מסודר, כך שבחיפה פועלים במקביל בשתי הגזרות אך יחכו כמובן לאישורים סופיים גם מהמאמן שימונה.

שוער האל סיטי ניית'ן בקסטר. George Wood, GettyImages
מיועד לרשת את ג'וש כהן, אם יעזוב. ניית'ן בקסטר/GettyImages, George Wood

בעמדת השוער עשוי להתבצע שינוי. ג'וש כהן בוחן אפשרויות ב-MLS ובליגת המשנה באנגליה ומקווה לעזוב, ומי שסומן כמחליף אפשרי הוא ניית'ן בקסטר, אנגלי בעל שורשים יהודים ששייך לצ'לסי. רועי משפתי מבוקש מאוד בלא מעט קבוצות, בראשן מכבי פתח תקוה שחזרה לליגת העל. הנטייה היא להפוך את שריף כיוף לשוער השני אחרי ששב כבר בינואר מהשאלה בהפועל עפולה ואילו רועי פוקס צפוי להישאר כשוער השלישי.

מכבי חיפה תשאיר את רביעיית ההגנה המרכזית שכוללת את עבדולאי סק, שון גולדברג, דניאל סונדגרן ופייר קורנו, כל עוד לא תגיע הצעה מפתה מדי על אחד מהם. הירוקים ינסו לשכנע את את סונדגרן להשלים תהליך אזרוח במטרה לפנות מקום לעוד זר, כשהכוונה היא לצרף אחד במרכז הקישור אם אכן יתפנה מקום. רז מאיר צפוי לעזוב את הקבוצה כאשר לשחקן ביקוש רב בליגת העל ומי שיתפוס את מקומו בסגל הוא רועי אלימלך. המגן הצעיר רשם עונה מרשימה מבחינתו בהפועל עפולה ויחזור מהשאלה לסגל של הירוקים.

האלופה מחפשת גם מגן שמאלי נוסף לסגל, כאשר סאן מנחם עדיין מחכה לתשובות רפואיות בנוגע לעתידו. ג'ונתן מולדר היהודי הוזכר כאופציה. רמי גרשון, שלא מחזיק בחוזה, יקבל הצעה לחתום לעונה נוספת וצפוי להישאר, בעוד ינון אליהו יעזוב את הקבוצה. השאלה הגדולה ביותר בעמדת ההגנה היא המשך דרכו של דילן בטובניסיקה. בחיפה עדיין לא החליטו אם לממש את האופציה עליו. אם ירצו שימשיך, הם יפנו לפמליקאו כדי לשוחח שוב על גובה המחיר ובין היתר ההחלטה עשויה להיות מושפעת מאזרוח של סונדגרן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן מכבי חיפה דילן בטובינסיקה. ברני ארדוב
האופציה תמומש? דילן בטובינסיקה/ברני ארדוב

באשר לקישור, מוחמד אבו פאני מעוניין מאוד לצאת לאירופה ובמועדון נערכים לאפשרות הזו, כאשר עלי מוחמד ומחמוד ג'אבר צפויים להישאר. בסאם זערורה ישוחרר אחרי חלקו בתגרה בטרנר, אביאל זרגרי צפוי לצאת להשאלה ואילו עתידו של גוני נאור עדיין לא ברור, אך ייתכן כי יישאר ויקבל יותר הזדמנויות בעונה הבאה אחרי חודשי ההתאקלמות שחווה העונה.

בחלק הקדמי של הקישור, הירוקים האריכו כזכור את חוזהו של צ'ארון שרי שיישאר כמובן וגם עומר אצילי ימשיך אחרי שחתם עד קיץ 2026. דולב חזיזה מעוניין לצאת לחו"ל ולהשתדרג, אך אם לא יקבל הצעה מתאימה יישאר לעוד עונה. סוף פודגוראנו יירכש מספציה ובחיפה בונים עליו מאוד ומשוכנעים שיחזור מהשיקום בצורה טובה ויהיה פקטור משמעותי בעונה הבאה.

בנוגע למאוויס צ'יבוטה, הרי שהמאמן החדש אמור להיות זה שיחליט אם הוא מעוניין להשאיר את השחקן בסגל. בחיפה רוצים מאוד שדיא סבע ימשיך, אך הוא מחזיק בסעיף שחרור לאמירויות או לטורקיה וינסה למצות את האופציות הללו. יחד עם זאת, יש אופטימיות שלמרות הכול סבע יישאר בקבוצה. בנוסף, עילאי חג'ג צפוי לחזור מהשאלה ולהיות בסגל הקבוצה, כשגם שמו של אושר דוידה הוזכר כאופציה.

שחקני מכבי חיפה דולב חזיזה, דיא סבע. ברני ארדוב
שניהם יעזבו או רק אחד? דולב חזיזה עם דיא סבע/ברני ארדוב

בחוד, נראה כי שני הוותיקים ניקיטה רוקאביציה שמיעט לשחק ובן שהר ששותף רק במשחק ההכתרה יעזבו בקרוב, ואילו דין דוד יישאר. פרנזי פיירו תלוי גם הוא בהחלטה של המאמן החדש ואם הוא יעזוב בחיפה יחתימו חלוץ זר, כשגם שמו של תאי בריבו על הפרק אם יהיה מוכן לחזור ארצה.

במכבי חיפה מבינים שאין יותר מדי ישראלים מובילים פנויים ולכן גם מחפשים כל העת אופציות של כדורגלנים יהודים או שחקנים שיוכלו לשחק כמתאזרחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully