וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם ג'וש כהן יעזוב: במכבי חיפה ינסו לצרף את ניית'ן בקסטר

עודכן לאחרונה: 10.5.2023 / 9:08

הירוקים עובדים כבר תקופה ארוכה באיתור אחר מחליף אפשרי לכהן. השוער ששייך לצ'לסי נמצא במעקב ויוכל לקבל אזרחות בשל שורשים יהודיים. גם ג'ונתן מולדר הוצע ובחיפה שוקלים אפשרות לצרפו כמחליף בעמדת המגן השמאלי

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 1:3/ספורט1

במכבי חיפה יגבירו בימים הקרובים את העיסוק בעונה הבאה, כאשר לאור עזיבתו של ברק בכר וצוותו, הסוגיה הבוערת היא כמובן צירוף מאמן חדש. אלא שלמרות שעדיין לא מונה מאמן, בחיפה עוסקים גם בגיבוש סגל השחקנים כאשר גל אלברמן, המנהל המקצועי, ממשיך כל העת לעסוק בזה.

אחת העמדות הבעייתיות ביותר מבחינת הירוקים היא עמדת השוער. הירוקים במצוקת זרים ולכן אם ג'וש כהן יעזוב, הקבוצה תצטרך לצרף שוער ישראלי. בשל כך, בחיפה עוסקים כבר במשך שנה בחיפוש אחר שוערים אחרים כשהשם הבולט מבחינת הירוקים הוא שמו של ניית'ן בקסטר האנגלי.

צפו בביצועיו של בקסטר

שוער האל סיטי ניית'ן בקסטר. George Wood, GettyImages
המחליף של ג'וש כהן? ניית'ן בקסטר/GettyImages, George Wood

בקסטר השייך לצ'לסי נחשב לאחד השוערים הכי מוערכים בצ'מפיונשיפ, כאשר שיחק בעונה החולפת במדי האל סיטי כמושאל מצ'לסי. בחיפה גילו שהוא מחזיק בשורשים יהודיים שיאפשרו לאזרח את בקסטר. השוער נפצע בחודש ינואר ונעדר כבר כמה חודשים, אך בחיפה עוקבים אחר השיקום ויחכו לראות כיצד השוער חזר מן הפציעה.

אם אכן יבינו שהוא חוזר בכושר טוב, הירוקים ינסו לצרפו כאשר במערך הסקאוטינג של חיפה משוכנעים שמדובר בשוער ברמה גבוהה מאוד עבור קבוצה ישראלית. הירוקים כמובן היו שמחים שכהן ימשיך, אך זה מעוניין למצוא קבוצה בליגה הראשונה בארצות הברית ולכם בחיפה מחפשים חלופות.

גל אלברמן, המנהל המקצועי של מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
הוא כבר עובד על העונה הבאה. גל אלברמן/מאור אלקסלסי

עוד שחקן שעלה אצל מערך הסקאוטינג כאפשרות לחיזוק לסגל הוא המגן השמאלי ג'ונתן מולדר, שמשחק בליגה השנייה בהולנד. השחקן הוצע ובחיפה אכן שוקלים אפשרות לצרף אותו בשל העובדה שלא ייחשב כזר. המהלך הזה תלוי גם בסאן מנחם וקצב ההתאוששות שלו. מולדר, ששיחק בנבחרת הנערים עד גיל 17 של ישראל, מחזיק באזרחות ישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully