וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי חתם על חוזה משודרג במכבי חיפה עד 2026

12.2.2023 / 17:53

אחרי שנפתרו הסוגיות בנוגע לבונוסים על שערים, כוכב האלופה חתם רשמית לשלוש שנים וחצי, עם אופציה לשנה נוספת: "שמח ומאושר להמשיך במקום שהפך לי לבית". בחוזה יש סעיף שחרור לחו"ל

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:2/ספורט1

עומר אצילי חתם הערב (ראשון) באופן רשמי על חוזהו החדש והמשודרג במכבי חיפה, וימשיך בשורות האלופה עד קיץ 2026, עם אופציה לעונה נוספת. "אני שמח ומאושר להמשיך במכבי חיפה, שהפכה לי לבית מאז שהגעתי לכאן", אמר לאחר החתימה. "הראש שלי כל כולו בלהמשיך לשמח את הקהל הירוק ולהביא הישגים למועדון".

כזכור, מלך השערים של הקבוצה סיכם את מרבית פרטי החוזה לפני זמן רב, אך החתימה התעכבה בגלל מחלוקות קטנות שנבעו מהרצון של אצילי לקבל בונוסים על שערים ובישולים, וכן בשל ויכוח על העמלות שיקבלו הסוכנים. בימים האחרונים המחלוקות נפתרו אחרי שאצילי קיבל את מבוקשו.

בחוזה החדש, שחקן הכנף בן ה-29 מקבל בונוסים על שערים ובישולים, ובנוסף מחזיק בסעיף שחרור לחו"ל. למרות ההוספה של הסעיף, בסביבתו של השחקן טענו שהשאיפה היא להישאר במכבי חיפה ושרק הצעה מפתה מאוד מבחינה כלכלית או מקצועית תגרום לו להפעיל אותו.

עומר אצילי עם יעקב שחר מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
חתם לשלוש שנים וחצי, עם אופציה לעוד עונה. עומר אצילי עם יעקב שחר/אתר רשמי, מכבי חיפה

המנהל הספורטיבי גל אלברמן התייחס לחתימה כבר בשלב הסיכום: "מיומו הראשון במועדון, גילה עומר מחויבות רבה להובלת הקבוצה להצלחות והפך במהרה לשחקן מפתח. אנו מאחלים לעומר הצלחה מרובה בשנים הבאות, הישגים קבוצתיים ואישיים ורגעי אושר רבים ביחד עם הקהל הירוק. אוהבים אותך עומר!".

מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה: "אנחנו ממשיכים ליישם את התוכניות שלנו להווה ולעתיד של המועדון. עומר אצילי הוא נכס אסטרטגי חשוב עבורנו ואני שמח שהוא נשאר איתנו במשפחת מכבי חיפה. כולנו נחושים להמשיך ביחד ולהצעיד את המועדון להישגים נוספים. בהצלחה עומר!".

עוד בוואלה!

כולל בונוסים על שערים: החוזה של עומר אצילי

לכתבה המלאה
עומר אצילי שחקן מכבי חיפה עם בני משפחתו לאחר חתימת החוזה. מכבי חיפה, אתר רשמי
עומר אצילי עם משפחתו לאחר החתימה/אתר רשמי, מכבי חיפה

מאז הגעתו בינואר 2021, אצילי היה שותף לשתי אליפויות רצופות, זכייה באלוף האלופים, גביע הטוטו והגעה לשלב הבתים של ליגת האלופות ושל הקונפרנס ליג. הוא כבש 52 שערים (כולל הצמד לרשת יובנטוס) ובישל 35 נוספים ב-117 משחקים בכל המסגרות.

העונה יש לאצילי 12 שערי ליגה ועוד שמונה בישולים, אחרי שבעונה הקודמת זכה בתואר שחקן העונה וסיים כמלך השערים (20) ומלך הבישולים (10).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully