וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל בונוסים על שערים: אצילי יחתום הערב על חוזה משודרג

12.2.2023 / 10:05

המחלוקות האחרונות נפתרו: הקשר יחתום עד 2026 וייהנה מפרמיות מיוחדות. לחוזה הוכנס סעיף יציאה לחו"ל, אך בסביבת השחקן מבהירים: רק הצעה יוצאת דופן תוביל למימושו. במועדון מרוצים: "עכשיו שסאגת החוזה מאחורינו, בטוח שנהנה ממנו להרבה שנים"

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:2/ספורט1

עומר אצילי יחתום הערב (ראשון) על חוזה חדש במכבי חיפה, שאמור להשאיר אותו במועדון עד שנת 2026. מלך השערים של הקבוצה סיכם את מרבית פרטי החוזה לפני זמן רב, אך החתימה התעכבה בגלל מחלוקות קטנות שנבעו מהרצון של אצילי לקבל בונוסים על שערים ובישולים, וכן בשל ויכוח על העמלות שיקבלו הסוכנים.

בימים האחרונים המחלוקות נפתרו אחרי שאצילי קיבל את מבוקשו. בחוזה החדש עליו הוא צפוי לחתום הערב, הוא יקבל בונוסים על שערים ובישולים ובנוסף יחזיק בסעיף שחרור לחו"ל. למרות ההוספה של הסעיף, בסביבתו של השחקן טענו שהשאיפה היא להישאר במכבי חיפה ושרק הצעה מפתה מאוד מבחינה כלכלית או מקצועית תגרום לו להפעיל אותו.

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
קיבל את מבוקשו. אצילי/מאור אלקסלסי

אצילי עלה אתמול מהספסל מול קרית שמונה, אבל הפגין יכולת טובה במחצית השנייה. "ברור לכולם שאצילי הוא אחד השחקנים הכי חשובים שלנו", אמר גורם במועדון, "עכשיו שגם סאגת החוזה מאחורינו, בטוח שנהנה ממנו לעוד הרבה שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully