וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבע: "הרגשה מטורפת. מקווה לשחק בעונה הבאה בליגת האלופות"

עודכן לאחרונה: 15.5.2023 / 23:40

הכוכב שהגיע בינואר חגג את האליפות ("שמח שהייתי בדיוק כמו שציפו") ושלח רמז לעונה הבאה. צפו בשחקנים מתפרצים למסע"ת של בכר, חזיזה: "מרגיש ששיחקנו 200 משחקים העונה, כולנו מתפרקים ומאושרים"

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 5:1/ספורט1

מכבי חיפה הוכתרה הערב (שני) באופן רשמי לאלופת ליגת העל בפעם השלישית ברציפות. הירוקים העדיפו שלא להיות תלויים במעידה של הפועל באר שבע, השלימו בעצמם את המשימה עם 1:5 ענק על מכבי נתניה וחתמו עונה היסטורית. כמה היסטורית? עד הערב, אף קבוצה שהעפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות לא הצליחה לזכות באליפות ליגת העל, אבל החבורה של ברק בכר קרוצה מחומרים אחרים לגמרי.

דיא סבע, שהובא בינואר והיה אחד מאנשי המפתח באליפות הזו, סיכם את האליפות הראשונה בקריירה: "הרגשה מטורפת, קשה לתאר. בינואר כשקיבלתי את ההחלטה לחזור חשבתי על הרגע הזה. זה לא היה קל, אבל עשינו היסטוריה. הרגשה מדהימה עם השחקנים, הקבוצה והאוהדים. אני האס של ינואר? כן, שמח שעזרתי והייתי בדיוק כמו שהם ציפו. באתי רק באמצע, הם עברו המון העונה. עובדה שפעם ראשונה קבוצה העפילה לליגת האלופות וזכתה באליפות באותה עונה. העתיד? יש לי חוזה לשלוש שנים. קודם אחגוג ואחר כך אחשוב על העתיד. מקווה לשחק בעונה הבאה בליגת האלופות".

שחקני מכבי חיפה חוגגים אליפות. ברני ארדוב
כמה אושר התפרץ בסיום/ברני ארדוב
מוחמד אבו פאני עם דיא סבע שחקני מכבי חיפה. ברני ארדוב
עשו זאת. סבע ואבו פאני/ברני ארדוב
דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
חזיזה בטירוף/ברני ארדוב

דולב חזיזה הוסיף: "כל שנה אצלנו זאת זכייה מאוחרת. לפעמים כמה שזה יותר מאוחר זה יותר מתוק. ידענו שאנחנו תלויים בעצמנו, שחייבים לנצח לא משנה מה. מאוד שמח על אליפות שלישית, מאושר בשביל המועדון שמוסיפים עוד כוכב לסמל. אחד הרגעים הגדולים שלי בחיים. מהרגע שעלינו לשלב הבתים של ליגת האלופות ברק הלהיב אותנו על להיות הראשונים שעושים זאת וזוכים באליפות. הייתה עונה קשה, הפועל באר שבע העמידה אותנו בהרבה סיטואציות קשות. מגיע להם כל הכבוד על העונה שהם עשו. מרגיש ששיחקנו 200 משחקים העונה, כולנו מתפרקים ומאושרים".

על ברק בכר אמר: "תמיד שמחים בשבילו. יודעים שהוא רוצה להתקדם וזה מגיע לו. רצינו להחזיר לו. היה דיבור על מעבר והאם זה משפיע עלינו, רצינו להוכיח שזה לא משפיע עלינו. רוצה שיתקדם ושיהיה לו טוב. הוא לא דיבר איתנו על זה, רק על האפשרות שהוא יעבור. היינו צריכים להביא את האליפות הזאת כך או כך, בלי קשר לסיפור עם ברק. בטוח שבשבת יהיה טירוף ונחגוג עם האוהדים וכולם".

על ההתקדמות האישית: "מה שצריך לקרות קורה. אני במועדון הטוב ביותר בארץ. ארצה לקחת עוד, אבל כרגע אני מבקום הכי טוב. אם תגיע הצעה ממועדון גדול יותר ממכבי חיפה אחשוב על זה. אליפות רביעית ברציפות? בעזרת השם, רוצים לתת מאה אחוז למועדון שהוא באמת מעל הכל".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה חוגג אליפות. ברני ארדוב
בכר מונף באוויר/ברני ארדוב
שחקני מכבי חיפה חוגגים אליפות: פרנזי פיירו, צ'ארון שרי, ינון אליהו, עומר אצילי. ברני ארדוב
שרי והחברים/ברני ארדוב
עומר אצילי שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
ה-MVP. אצילי מונף/ברני ארדוב

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון: "ברכות למועדון הכדורגל מכבי חיפה על אליפות שלישית ברצף ו-15 בתולדות המועדון, הכוכב החדש שלכם זוהר ונוצץ ומדגיש את גדולתו של המועדון ואת מקומו בהיסטוריה של הכדורגל בישראל. אני רוצה לברך את נשיא המועדון יענקל'ה שחר, המאמן ברק בכר וצוותו, השחקנים, עובדי המועדון והאוהדים המסורים על עוד עונה רצופת שיאים והישגים. זכייה באליפות שלישית ברצף בעונה בה משחקים בשלב הבתים של ליגת האלופות היא דבר יוצא מן הכלל שטרם קרה בכדורגל הישראלי, ועל כך אתם ראויים לכל השבחים. מנהלת הליגות תעניק למכבי חיפה את צלחת האליפות בסיום המשחק מול הפועל ירושלים".

שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "אליפות שלישית ברציפות ועוד בעונה שכללה הופעה מכובדת בשלב הבתים של ליגת האלופות, היא עדות מצוינת לעוצמה, לאיכות ולהצלחה הגדולה של המועדון הירוק. ברכות לבעלים והנשיא, חברי יעקב שחר, לשדרה הניהולית, לצוות המקצועי, לשחקנים, לעיר ומעל לכל לאוהדים. מכבי חיפה, אלופת ליגת ONE ZERO, היא מקור גאווה גדול לכדורגל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully