וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזיזה וגולדברג מבטיחים: "עם האוכל בא התיאבון". רוסו עקץ את זהבי

16.5.2023 / 6:46

מכבי חיפה שבעה? הקשר "מבטיח שגם בשנה הבאה נבוא לזכות באליפות" ומסביר מדוע לא ימהר לעזוב, הבלם מצהיר ש"אנחנו לא נחים על זרי הדפנה", ורוסו עוקץ את כוכב מכבי תל אביב אחרי ההתכתבות בתחילת העונה: "לקנות לך תחתונים?"

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 5:1/ספורט1

הרבה שחקנים הפכו לכוכבים בשנים האחרונות במכבי חיפה, אבל נדמה שדווקא דולב חזיזה, מי שהגיע מבני יהודה לפני כארבע שנים, מסמל עבור רבים את השינוי שעברו הירוקים מעשור גרוע לקבוצה שלוקחת שלוש אליפויות ברציפות. חזיזה לא מסתיר שהוא רוצה לעשות את הצעד ולעבור לאירופה, אך הבהיר לא פעם גם בפומבי וגם בשיחות פנימיות שרק שדרוג משמעותי ומעבר לקבוצה שנחשבת לגדולה בהרבה מהאלופה הישראלית, יגרום לו אכן לעזוב.

"אני נמצא במועדון הכי גדול בארץ. ברור שאם יגיע משהו שישדרג אותנו השחקנים, אז כל אחד מאיתנו ירצה לעבור, אבל אני מאושר במכבי חיפה. זה הבית שלי", הבהיר חזיזה. "מראים לנו סטטיסטיקות של הקהל שלנו לעומת קהל באירופה, וזה רק ממחיש לנו כמה זו זכות להיות פה". חזיזה נפעם מההישגים של הקבוצה בשלוש השנים האחרונות. "עשינו היסטוריה, זה מרגש מאוד וזה משהו שכל השחקנים חלמו עליו. בתחילת העונה הגיעו הרבה שחקנים חדשים, החתימו את הריביירה הצרפתית (פייר קורנו, פרנזי פיירו, דילן בטובינסיקה ועבדולאי סק דוברי צרפתית, ש.ו) וזה מרגיש שבעונה הזאת כבר עברנו 200 משחקים. עבור הקהל היה הכי חשוב להוסיף עוד כוכב. נחגוג עכשיו ובשבת יהיה טירוף, אני מקווה ששחקנים שפחות שיחקו השנה ישחקו ויהיו חלק מהחוויה".

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
לא יעזוב כל כך מהר. חזיזה חוגג אתמול/ברני ארדוב

הכל על האליפות של מכבי חיפה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

כשנשאל על כך שיש ביקורות שהאליפות לא הייתה אטרקטיבית ועל הירידה במספרים שלו העונה אמר חזיזה: "אני לא מזלזל חלילה, אבל לא סתם היה קשה לקבוצות לעשות את המעבר מליגת האלופות לליגה, זה קשה מאוד לתת תפוקה. תחשבו שאתה משחק נגד ניימאר ומסי ואז צריך לעשות את המעבר לליגה. בלי לזלזל, זה לא מעבר קל. באופן אישי, הייתי פצוע ארבעה חודשים ושיחקתי גם הרבה כמגן בקו ארבע ובקו חמש. אפילו שיחקתי קשר אחורי, אז אני נותן מה שהקבוצה צריכה". לשאלה אם נשאר רעב, חזיזה ענה עם סימן קריאה. "תמיד יש רעב, תמיד המועדון הזה יתחרה על אליפות, בטוח שיהיו גם שינויים ואני מבטיח שגם שנה הבאה נבוא כדי לזכות באליפות הרביעית ובכל תואר שיהיה".

חזיזה אף התייחס לתאריך אתמול בו הוכתרה כאלופה שנחשב לתאריך טראומטי עבור האוהדים הירוקים. "הראו לי את התאריך וזה הפחיד (צחק), רצינו לשנות גם את זה".

שחקן מכבי חיפה שון גולדברג. מאור אלקסלסי
גולדברג מבטיח: זאת רק ההתחלה/מאור אלקסלסי

גם שון גולדברג דיבר על ההישג. "דיברנו בינינו אחרי ליגת האלופות, אמרנו שאנחנו רוצים גם אליפות. כשאני מסתכל אחורה על ליגת האלופות, זה מרגיש לי לפני שש שנים". על האליפות השלישית אמר גולדברג: "זה משהו מטורף, אני גאה להיות חלק מזה. עם האוכל בא התיאבון, אנחנו לא נחים על זרי הדפנה ואנחנו רוצים עוד". גולדברג גם דיבר על הבלמים שלצידו. "כמובן שהבלמים שלידי מצויינים, יש בינינו תיאום מצויין וכמובן שזה מרים את הרמה. יש כאן גם צוות מצויין, האנליסטים יודעים להביא את השחקנים האלה, זה לא מובן מאליו שיש כאן ארבעה בלמים שכל אחד יכול להיות שחקן הרכב".

ג'ובאני רוסו עוקץ את ערן זהבי אחרי הזכייה של מכבי חיפה באליפות. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי העוקצני של ג'ובאני רוסו: "זהבי, לקנות לך תחתונים?"/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

גם ג'ובאני רוסו לקח חלק בחגיגות, ונהנה לעקוץ הבוקר את ערן זהבי אחרי השיחה ביניהם באינסטגרם בתחילת העונה. לאחר שערן זהבי חזר למכבי תל אביב הוא העלה פוסט חגיגי ורוסו כתב לו בתגובה: "ברוך הבא, אבל אתה יודע מי הקבוצה מספר 1 בישראל". זהבי השיב: "אני יודע, אבל אתה לא יודע. אפשר להתערב מה יקרה בסוף העונה, ואולי אתה תרוץ שוב בחוטיני". הבוקר רוסו ניצל את ההזדמנות כדי לעקוץ, ותייג את זהבי בסטורי שהעלה בו כתב: "אחי, לקנות לך תחתונים?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully