וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוראנט יספוג השעיה ארוכה", קוואמי בראון: "הוא הכי טיפש ב-NBA"

לפי ESPN, העונש של רכז ממפיס יהיה חמור יותר מזה שספג על תקרית האקדחים הקודמת. שחקן העבר: "הוא מתנהג כמו חבר כנופיה. אם ימשיך ככה, הוא ישחק כדורסל בכלא"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 15.5/ספורט1

ג'ה מוראנט הסתבך אמש (ראשון), ולא בפעם הראשונה העונה. חודשיים לאחר שהושעה על ידי ממפיס בגלל שצילם את עצמו עם אקדח במועדון חשפנות, כוכב הגריזליס שוב הושעה מכל פעילויות הקבוצה - בדיוק מאותה סיבה: קטעים משידור חי ב"כיכובו" הופיעו באינסטגרם, בהם הוא שוב נראה נושא אקדח בידו.

הגריזליס, כאמור, השעו את מוראנט - אולם עונת ה-NBA הסתיימה, וכעת נותר לראות מה יהיה העונש שתטיל הליגה על הרכז לקראת העונה הבאה. לפי אדריאן ווז'נראוסקי מ-ESPN, "אם אכן זה היה אקדח בידו, מצפה לו השעיה משמעותית בתחילת העונה הבאה. בפעם שעברה זה היה שמונה משחקים, אבל למעשה הוא הושעה רק משניים בפועל. הפעם זה לא יהיה כך. הפעם מצפה לו השעיה מאוד, מאוד ארוכה".

ווז'נראוסקי הוסיף והסביר: "אדם סילבר ציפה שההתנהגות של מוראנט תשתנה, כי זה דפוס התנהגות... אני חשוב שיהיה לחץ מצד קבוצות אחרות בליגה, כי זה לא פוגע רק בממפיס - אלא גם בליגה עצמה. אני לא חושב שאדם סילבר מקל בכך ראש. הפעם יהיו השלכות אמיתיות".

מטה וורלד פיס, שחווה לא מעט בעיות אישיות בעצמו לאורך הקריירה הסוערת שלו, הביע תמיכה פומבית במוראנט - זאת בניגוד לקוואמי בראון, שיצא למתקפה נגד הרכז. "אתה אוהב לשחק עם אקדחים, אה?" אמר הבחירה הראשונה בדראפט לשעבר. "אתה נותן התנצלות מטומטמת ואז שוב מנפנף באקדח בשידור חי באינסטגרם. אתה ילד טיפש. אתה כנראה הבן זונה הכי טיפש בכל הליגה הזאת".

עוד בוואלה!

אקדח מעשן: מאחורי ההסתבכות של ג'ה מוראנט - וההשלכות לעתיד

לכתבה המלאה

עוד בנושא

בראון הוסיף ואמר: "יש לך 231 מיליון דולר מובטחים לך ואתה מתנהג כמו איזה עבריין מטומטם? מותר שיהיה לך אקדח, זה חלק מהחוקה, אבל למה אתה ממשיך לנפנף בו ככה? המוח שלך דפוק. יש לך 231 מיליון דולר ואתה מנסה להתנהג כמו חבר כנופיה? מה זה הטמטום הזה? אם תמשיך ככה, אתה תשחק כדורסל בכלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully