וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתבך: ג'ה מוראנט שוב תועד עם אקדח ביד, והושעה מהקבוצה

גארד ממפיס, שהושעה לפני חודשיים אחרי בילוי במועדון חשפנות עם נשק חם בידו, תועד בשידור חי באינסטגרם כשהוא נושא אקדח והושעה על ידי הגריזליס בשנית

לברון ג'יימס מגיע למשחק נגד גולדן סטייט 5 שעות לפני שריקת הפתיחה/מתוך האתר הרשמי של ה-NBA

חודשיים לאחר שהושעה על ידי ממפיס גריזליס בגלל שצילם את עצמו עם אקדח במועדון חשפנות, ג'ה מוראנט שוב הושעה מכל פעילויות הקבוצה ובדיוק מאותה סיבה. אמש (שבת) הופצו בטוויטר קטעים משידור חי באינסטגרם בו הופיע כוכב ה-NBA כשגם הפעם הוא נושא אקדח בידו.

אומנם העונה הסתיימה עבור הגריזליס, אבל ממפיס הודיעה שמוראנט מושעה מכל פעילות של המועדון. דובר ה-NBA אמר ש"אנחנו מודעים לפוסט ברשת שבו מעורב מוראנט, ואנחנו אוספים עוד מידע".

התיעוד פורסם בפרופיל של אחד החברים של מוראנט, כששניהם יושבים בתוך רכב עם מוזיקה ברקע. תחילה עושים השניים תנועה של אקדח עם האצבעות, ורגעים לאחר מכן אפשר לראות את מוראנט כשהוא מחזיק בידו מה שנראה כאקדח. ממפיס נכנעה ללוס אנג'לס לייקרס בסיבוב הראשון בפלייאוף וסיימה את העונה, אבל בממפיס החליטו בשלב הראשוני להשעות את הכוכב מכל פעילות.

עוד בנושא

כזכור, בחודש מרץ נענש מוראנט בהשעיה משמונה משחקים אחרי שהעלה סרטון לאינסטגרם מבילוי שלו במועדון חשפנות עם נשק ביד. ימים ספורים לפני כן, הואשם גארד ממפיס בכך שאיים על מאבטח בקניון והכה נער בן 17 ושלף לעברו אקדח.

בהמשך להשעיה הודיע מוראנט שהוא ייקח פסק זמן מכדורסל כדי לטפל בבעיות נפשיות, אבל כעת הושעה בשנית מאותה סיבה ויהיה מעניין כיצד ממפיס והליגה יחליטו לפעול בנוסף להשעייה מכל פעילויות הפרנצ'ייז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully