וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ה מוראנט צילם את עצמו עם אקדח במועדון חשפנות, ממפיס השעתה אותו

עודכן לאחרונה: 4.3.2023 / 23:36

על רקע ההאשמות שתקף נער באלימות, כוכב הגריזליס העלה סרטון של עצמו בלייב באינסטגרם, בעודו מבלה וחוגג עם נשק במועדון לילה. המועדון הודיע: הוא מושעה לשני משחקים לפחות. השחקן התנצל: "מצטער שאכזבתי אתכם"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.3/ספורט1

ממפיס גריזליס התמודדה העונה עם הרבה דרמות על המגרש, ועכשיו הקבוצה נאלצת להתמודד עם לא מעט דרמות גם מחוץ למגרש. ג'ה מוראנט עמד במוקד בתקופה האחרונה, אחרי שהואשם שאיים על מאבטח בקניון והיכה ילד בן 17, ועכשיו הוא מצא את עצמו תחת אש בעקבות סרטון שהעלה לאינסטגרם, שגרם להשעייתו על ידי הקבוצה.

עוד בנושא
עומד להסתבך? "ג'ה מוראנט חשוד שאיים באקדח על נער בן 17"
ג'ה מוראנט טוען שממפיס הקבוצה הכי שנואה ב-NBA: "רואים את זה ברשת"
מוראנט הוא עדיין אחד מעשרת השחקנים הכי טובים בליגה

הגריזליס שיחקו הלילה מול דנבר ונכנעו במשחק הצמרת של המערב, ומוראנט סיים עם 27 נקודות ו-10 אסיסטים, אבל הדרמה אירעה אחרי המשחק. בשעת לילה מאוחרת מוראנט עלה לשידור חי באינסטגרם והראה את עצמו מנופף באקדח - מה שנראה כהחלטה די גרועה בהתחשב בכל ההאשמות סביבו כרגע. אחרי שהסרטון זכה לתגובות רבות, ממפיס הגיבה והודיעה רשמית שהוא מושעה: "השחקן לא יהיה עם הקבוצה לפחות לשני משחקים".

"אני לוקח אחריות מלאה על המעשים שלי אתמול בלילה", הגיב מוראנט על התקרית, "אני מתנצל בפני המשפחה שלי, חבריי לקבוצה, המאמנים, האוהדים, הבעלים, תושבי ממפיס וכל המועדון על כך שאכזבתי אתכם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ג'ה מוראנט מחזיק אקדח. אינסטגרם ג'ה מוראנט, צילום מסך
ג'ה מוראנט מחזיק אקדח/צילום מסך, אינסטגרם ג'ה מוראנט

כידוע, על פי הדיווחים לאחרונה מוראנט שלף אקדח לעבר נער בן ה-17 אחרי שהוא היכה אותו "12 או 13 מהלומות". בנוסף, אחרי משחק מול אינדיאנה שחקני הפייסרס טענו שרכב עם חברים של מוראנט כיוון עליהם אקדח עם לייזר.

מוראנט והקבוצה שלו סובלים מתדמית לא טובה ולא אהודה במיוחד בליגה, וספק הסרטון האחרון מוסיף לתדמית של השחקן - שהלילה צילם את עצמו בלי חולצה, במועדון חשפנות, די מרוצה מעצמו ומשועשע. לאחרונה הוא אף חוגג בצורה מופגנת עם תנועות אקדח, על המגרש ועל הספסל, כך שזה לא מקרי.

כעת יהיה מעניין לראות אם ה-NBA תנקוט באיזשהי פעולה נגד השחקן על רקע ההאשמות העומדות בפניו, מאחר שזה לא בהכרח לא חוקי להציג אקדח ברשתות חברתיות. עם זאת, על פי דיווחים בארה"ב, "ראשי הליגה מודעים לסרטון וחוקרים את המקרה".

* אם זה לא מספיק, הרי שהגריזליס קיבלו הערב חדשות רעות נוספות בדמות חומרת פציעתו של ברנדון קלארק. שחקן המחליף סובל מקרע בגיד האכילס וכבר לא ישוב לשחק העונה, לאחר שהעמיד ממוצעים של 10 נקודות ו-5.5 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully