וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ה מוראנט טוען שממפיס הקבוצה הכי שנואה ב-NBA: "רואים את זה ברשת"

עודכן לאחרונה: 7.2.2023 / 23:42

הגריזליס היו מעורבים בשלל תקריות, כולל אחת מפוקפקת עם שחקני אינדיאנה, כוכב הקבוצה טוען שהיחס אליהם לא הגון: "רק עלינו מדברים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.2/ספורט1

כוכב ממפיס ג'ה מוראנט טוען שהגריזליס הם הקבוצה הכי שנואה ב-NBA מאחר שהיא מקבלת תשומת לב שלילית ברשת ובתקשורת. בתקופה האחרונה אכן ממפיס מעורבת בתקריות לא נעימות. בשבוע שעבר דילון ברוקס הורחק למשחק אחד אחרי "מכה מתחת לחגורה" שנתן לדונובן מיטשל מקליבלנד, במה שהואשם ב"כמהלך מלוכלך". מוראנט עצמו נקלע לעימות עם שחקני אינדיאנה, מספר שחקנים התעמתו עם הפרשן שאנון שארפ במשחק מול הלייקרס, ולאורך העונה שחקנים מהגריזליס אף נקלעו לטראש טוק עם כולדן סטייט ושחקניה.

שחקן ממפיס גריזליס, ג'ה מוראנט. Ezra Shaw, GettyImages
מדברים יותר מדי? מוראנט והגריזליס/GettyImages, Ezra Shaw

כמו כן, בממפיס דיווחו בשבוע שעבר שחברים של ג'ה מוראנט היו מעורבים בעימות עם שחקנים של אינדיאנה אחרי התקרית במשחק בין הקבוצות - שבמהלכו חבר של מוראנט פונה מהמגרש ולאחר מכן הורחק. לטענת אנשי הפייסרס, כיוונו אליהם לייזר אחרי המשחק מרכז נוסע שבו לכאורה היה מוראנט, כשאולי הלייזר היה אקדח. "כל הדברים האלה, הם שקרים", אומר כוכב הגריזליס, "די, זה כבר הוכח, זה כל מה שיש לי לומר".

כאשר נשאל האם לדעתו ממפיס היא הקבוצה הכי שנואה בליגה, ענה מוראנט: "אנחנו כן. ואנחנו רואים את זה בכל יום ברשתות החברתיות. כל דבר שקשור לממפיס גריזליס, זה כותרת ראשית. בטלוויזיה הלאומית. כל המדינה מצייצת על זה, מדברת על זה. כל קבוצה אחרת, לא מדברים על זה. אני מרגיש שכאילו אנחנו היינו הקבוצה היחידה בליגה עם רצף של הפסדים. אבל אנחנו היינו היחידים שדיברו עליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully