וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ה מוראנט שבר שתיקה: "זה לא מי שאני, העונש מגיע לי"

גארד ממפיס סיפר על המפגש עם אדם סילבר וטען: "האקדח לא שלי, אראה לכולם מי ג'ה האמיתי ואשנה את הנרטיב, לוקח אחריות"

עשרת הדאנקים הכי יפים של מאק מקלאנג בתיכונים/מתוך יוטיוב

סאגת ג'ה מוראנט זכתה אתמול (רביעי) להתייחסות רשמית מהנהלת ה-NBA, שהחליטה להשעות אותו משמונה משחקים לאחר שהצטלם עם אקדח במועדון חשפנות בקולורדו. לאחר שקיים פגישה עם אדם סילבר וקיבל את העונש, כוכב ממפיס שבר שתיקה בריאיון ל-ESPN עם שחקן העבר ג'יילן רוז.

"לא ידענו מה נמצא על הכף, עכשיו היה לי זמן לבד כדי להבין את הכל", אמר הגארד על סביבתו כשהתייחס ל"תוכנית הייעוץ" אליה נכנס בפלורידה, "הבנתי מה יש לי ולנו כקבוצה להפסיד. צריך רק להיות יותר חכם, אחראי ולהתרחק מהחלטות רעות".

מוראנט כאמור נפגש עם הקומישינר של הליגה, אדם סילבר, וסיפר על הלך הרוח בשיחה: "זו הייתה שיחה פתוחה. הוא אמר שאני צריך להיות יותר טוב בדברים מסוימים, אבל זה היה כדי לתמוך בי. קיבלתי את זה והתנצלתי - בפני הליגה, החברים לקבוצה, המשפחה ועצמי".

"זה לא מי שאני", הוסיף הגארד, "אני לא נוהג באלימות אבל לוקח אחריות מלאה, עשיתי טעות קשה. אני רואה את התדמית שנוצרה לי עם הטעויות האחרונות אבל בעתיד אראה לכום מי הוא ג'ה האמיתי ואשנה את הנרטיב. שמתי את הקבוצה בעמדה קשה בגלל ההחלטות שלי, אני מתחרט על זה. לא יכול לחכות לחזור לפרקט ואני מקבל את העונש הזה, הוא מגיע לי".

כשנשאל בנוגע לאקדח אמר מוראנט ש"הוא לא שייך לו", אך לא אמר למי הוא שייך ומאיפה קיבל אותו. על ההחלטה להגיע מלכתחילה למועדון החשפנות אמר: "השתמשתי בזה כבריחה, לא הייתי צריך לעשות את זה. אני אדם שונה לחלוטין ממה שהוצג, והעבודה שלי עכשיו היא להוכיח את זה".

הגארד כאמור הושעה משמונה משחקים, אך הם כוללים את המשחקים מהם הוא כבר נעדר כך שבפועל הוא לא יורשה לקחת חלק רק בשני המשחקים הבאים של ממפיס. עם זאת, כוכב הגריזליס אמר שהוא יהיה זקוק לזמן נוסף כדי להתאושש מבחינה פיזית מכיוון שלא התאמן בתקופה בה שהה בפלורידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully