וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות תקרית האקדח: ג'ה מוראנט הושעה משמונה משחקים של ממפיס

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 21:21

העונש שספג כוכב ממפיס כולל את המשחקים שבהם הוא כבר ישב בחוץ, כך שהוא יוכל לחזור כבר בעוד 5 ימים מול דאלאס: "הוא לא היה הבעלים של האקדח ולא נשא אותו במסגרת פעילות הקבוצה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 15.3/ספורט1

ג'ה מוראנט נמצא מחוץ למגרשים מאז התקרית בתחילת החודש שבה הוא תיעד את עצמו כשהוא אוחז באקדח במועדון לילה בקולורדו. אתמול דיווחו בארה"ב שמוראנט עבר "תוכנית שיקום וליווי" במטרה לחזור במהרה למגרשים והיום (רביעי) התברר העונש של השחקן, שהושעה משמונה משחקים של קבוצתו, ללא קנס כספי. הענישה היא רטרואקטיבית כלומר ששת המשחקים שמוראנט כבר פספס נחשבים בספירה, כך שהוא יחזור לשחק נגד דאלאס בעוד חמישה ימים.

על פי הדיווחים, "החקירה על הפרשה לא גילתה בוודאות שהאקדח שייך למוראנט, שהוא היה זה שהכניס אותו למועדון החשפנות, או שהיה ברשותו יותר מזמן קצר מאוד, כשהציג אותו לראווה. כמו כן, לא התגלה שהוא העביר אותו בטיסה עם הקבוצה, או שהחזיק אותו באיזשהו מתקן של הליגה, מגרש או אימון". אדם סילבר: "ההתנגות של ג'ה הייתה חזרת אחריות, פזיזה ומאוד מסוכנת. יש לה גם השלכות רציניות לאור ההשפעה שלו על צעירים... הוא הביע חרטה ורצון לתקן את דרכיו. הוא הבהיר שלמד מהמקרה והוא מבין את תפקידו ומחויבותו לגריזליס ולליגה".

שחקן ממפיס גריזליס ג'ה מוראנט עם שחקן פילדלפיה סיקסרס ג'ואל אמביד. Justin Ford, GettyImages
יצא בזול. מוראנט/GettyImages, Justin Ford

כזכור, מוראנט הושעה על ידי ממפיס לשני משחקים בגלל התקרית שארעה מוקדם יותר החודש במועדון חשפנות בקולורדו. מוראנט לקח אחריות והתנצל על הדברים, אבל ביקש עזרה מנטאלית כדי לצאת מהמצב הזה. "יש לו מוטיבציה גבוהה מאוד ממה שהתרשמתי מהשיחות איתו", אמר עליו אתמול חברו לקבוצה טיוס ג'ונס, "יש זמנים בחיים שבהם אתה צריך לשים את עצמך לפני המשפחה, לפני הכדורסל ולפני הרבה דברים. לא יודע אם הרבה אנשים פעלו כך לפניו".

עוד בוואלה!

ג'ה מוראנט החל בתוכנית "ייעוץ" בפלורידה: "אין עדיין תאריך לחזרתו"

לכתבה המלאה
פטריק בברלי, לוס אנג'לס לייקרס. Steph Chambers, GettyImages
"כיום התרבות זה 'תירה בהם, באנג באנג, תירה בכולם, בואי תתכופפי, יש לי את כל הכסף הזה'". בברלי/GettyImages, Steph Chambers

על פי פטריק בברלי הוותיק, שכיום משחק בשיקגו, האשמה בין השאר היא המוזיקה ותרבות הראפ, שמוראנט היה קורבן שלהן. לדברי בברלי, "זה קודם כל חינוך, והורים, והורים... אבל אני חושב שלמוזיקה יש חלק גדול במה שקורה עכשיו. במיוחד עם התרבות הזאת... היום כולם מנופפים באקדח בקליפים וזה בסדר, כולם מכסים את השיניים שלהם בזהב וזה בסדר, המכנסיים שלהם מופשלים כמעט למטה ורואים את כל התחת וזה בסדר.... כיום התרבות זה 'תירה בהם, באנג באנג, תירה בכולם, בואי תתכופפי, יש לי את כל הכסף הזה, אני במטוסים פרטיים, וכל זה וכל זה'... זה הקטע של הדור הצעיר. זה מה שהם שומעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully