וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ה מוראנט החל בתוכנית "ייעוץ" בפלורידה: "אין עדיין תאריך לחזרתו"

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 11:27

כוכב ממפיס עדיין מנסה להשתקם נפשית אחרי תקרית האקדח. טיוס ג'ונס: "יש רגעים בחיים שאתה צריך לשים את עצמך מעל הקבוצה והמשפחה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 13.3/ספורט1

ממפיס רשמה הלילה (בין שני לשלישי) ניצחון שני ברציפות על דאלאס, אלא שהכוכב שלה ג'ה מוראנט עדיין נמצא בחוץ מאז שתועד כשהוא מחזיק אקדח לאחר משחק הקבוצה. כעת בארה"ב מדווחים שמוראנט החל בתהליך "ייעוץ" בפלורידה ונכון לעכשיו עדיין אין תאריך חזרה למגרשים.

על פי הדיווח מוראנט בעצמו ביקש עזרה וסיוע כדי להתמודד טוב יותר עם לחץ ולטפל בבריאות הנפשית שלו, מה שכרגע מונע ממנו לשחק עם ממפיס. הקבוצה עצמה כבר הודיעה שג'ה יהיה בחוץ לפחות עד אחרי המשחק נגד מיאמי ביום רביעי, אבל אין תאריך ספציפי לחזרתו. גם בממפיס מנסים לסייע למוראנט, שתיעד את עצמו באינסטגרם כשהוא נושא אקדח במועדון לילה בדנבר ב-4.3.

ג'ה מוראנט, ממפיס גריזליס. רויטרס
עדיין אין תאריך חזרה. מוראנט/רויטרס

מוראנט שיחק פעמיים באולסטאר ונבחר לרוקי השנה. הוא נחשב לאחד השחקנים הכי טובים בליגה ולפני הניצחון על דאלאס מאמנו טיילור ג'נקינס אמר שג'ה התמסר לחלוטין לתהליך ומוכן למה שיקרה אחרי שני המשחקים הקרובים. "הוא לוקח את הזמן והאחריות האישית כדי לטפל בעצמו כדי שהוא יוכל לחזור במצב טוב יותר לקבוצה שלנו", הוסיף ג'נקינס, "לא אגיב יותר בנושא עד שיהיו עוד עדכונים".

"יש לו מוטיבציה גבוהה מאוד ממה שהתרשמתי מהשיחות איתו", הוסיף חברו לקבוצה טיוס ג'ונס, "יש זמנים בחיים שבהם אתה צריך לשים את עצמך לפני המשפחה, לפני הכדורסל ולפני הרבה דברים. לא יודע אם הרבה אנשים פעלו כך לפניו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully