וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדרית הקווים הותקפה: "צריך לאנוס אותה, שתפסיק להתלבש כמו זונה"

מריה מוראן שאלה את אנצ'לוטי לגבי התלונות של ויניסיוס כנגד השופטים - וחטפה מתקפה ברשתות החברתיות: "קיללו את התינוקת שלי, קראו לבת שלי ממזרה". בעבר תבעה את אב בתה, יספר סילסן, לאחר שנטש אותה אחרי הלידה והפסיק לשלם מזונות

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 2.5/ספורט1

לאחר ה-2:4 של ריאל מדריד על אלמריה, התייצבה העיתונאית הספרדיה מריה מוראן מול קרלו אנצ'לוטי ושאלה לדעתו על הכרטיס הצהוב שספג ויניסיוס, לאחר שהברזילאי שוב התלונן על השיפוט. "אתה חושב שאולי הוא צריך לקבל כרטיס אדום, על התלונות הבלתי פוסקות שלו כנגד השופטים?" תהתה מוראן. מאמן ריאל מדריד השיב: "כרטיס אדום? לא, הוא לא צריך לקבל אדום, עם כל הכרטיסים הצהובים שהוא מקבל, אני חושב שזה מספיק".

לכאורה, שאלה לגיטימית - אולם ברשתות החברתיות לא חשבו כך. אינספור אוהדי ריאל מדריד תקפו את מוראן, קיללו אותה ואף איימו עליה. אמש (שלישי) פרסמה חלק מההודעות האלימות שקיבלה בטוויטר, וכתבה: "אלה רק חלק מהתגובות שקיבלתי על כך שעשיתי את עבודתי כעיתונאים. הבת שלי בת שנה וחצי. הם איחלו שאיאנס, קראו לבת שלי ממזרה, קיללו את התינוקת שלי, דיווחתי על הכל למשטרה". אחת מהתגובות טענה ש"צריך לאנוס את מוראן, כדי שתפסיק להתלבש כמו זונה". אחרת קראה: "עוד זונה אוהדת אתלטיקו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

זו לא הפעם הראשונה שמוראן עולה לכותרות. היא הופיעה לא פעם במדורי הרכילות בספרד, בשל הרומן שניהל עימה שוער ברצלונה לשעבר יספר סילסן. ההולנדי גם הכניס את העיתונאית ושדרת הקווים להריון, אבל מה שאמור היה להיות בשורות משמחות עבור השניים, הפך עד מהרה לפרשה מכוערת. מוראן תבעה את סילסן וטענה ביחד בין היתר שבגד בה, ולאחר שלשניים נולדה בת עם מום מולד נדיר, החליט השוער ההולנדי להתכחש לה.

סילסן, טענה מוראן, נטש אותה ואת הבת בבית החולים וסירב לממן את הוצאות האשפוז היקרות, שהגיעו ליותר מ-2,000 יורו (זאת למרות שהרוויח בזמנו יותר משישה מיליון יורו בעונה). החל מאותו רגע, ההולנדי סירב לשלם דמי מזונות, או שילם אותם באופן חלקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully