וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה סלימהוגיץ' חשפה זוגיות עם אישה, בעולם הכדורגל הגיבו בחום

30.4.2023 / 10:45

הליגיונרית בת ה-19 חשפה בפני עשרות אלפי עוקביה באינסטגרם זוגיות עם כדורגלנית אחרת. אושרת עיני וקארין סנדל הביעו תמיכה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.4/ספורט1

הנציגה שלנו בגרמניה, נועה סלימהוגיץ' (19) פתחה את השבוע עם בשורה משמחת כשחשפה בפני 40 אלף העוקבים שלה זוגיות חדשה ולוהטת. שחקנית הכדורגל הישראלית שעושה חיל בטורבינה פוטסדאם מהבונדסליגה הגרמנית לנשים יצאה מהארון בגילה הצעיר והעלתה אמש (שבת) תמונות זוגיות עם בת הזוג, אופק קפואה, גם היא בעצמה כדורגלנית. מעבר למחווה הרומנטית, מדובר בצעד המעורר השראה בכל אותם צעירים העוקבים אחרי הכדורגלנית המפורסמת ויכולים לשאוב ממנה מוטיבציה ודוגמא אישית.

נועה ואופק חשפו את הזוגיות שלהן בתמונות אוהבות ואפילו פינקו באחת עם נשיקה, עליה קיבלו שלל תגובות מפרגנות קבל עם ואינסטגרם. אושרת עיני וקארין סנדל, שתי שחקניות הכדורגל הבכירות בישראל מיהרו לפרגן לסלימהוגיץ' בלייק. כזכור קפטנית נבחרת ישראל בכדורגל נשים התארסה בתחילת החודש לבת הזוג שלה, הדר רפאל. לפני שנתיים שופטת הכדורגל, ספיר ברמן יצאה מהארון ועברה תהליך לשינוי מין ובכך נרשמת מגמת עלייה בשיתוף ובפתיחות בכל הנושא מה שמשמח את המדור ואמור לשמח את כולנו עד מאוד.

קשרית נבחרת ישראל שלפני הקדנציה בגרמניה שיחקה במילאן האיטלקית, היא הישראלית הראשונה ששיחקה בליגת האלופות. בשנת 2021 סיפרה בראיון ל"את" שאין לה ממש זמן לזוגיות: "הכדורגל לוקח ממך הרבה דברים, אם זה באמת זמן עם חברים וחברות, לא לעשות מה שכל ילד או ילדה בגיל 18 עושים כיום. אבל אם מנווטים את זה נכון, אפשר למצוא זמן לעיסוקים אחרים. הכדורגל תמיד יהיה מקום ראשון וייקח את רוב הזמן שלי, אבל ללא ספק חשוב לי גם המסביב, כי צריך גם לפעמים לשחרר ולעשות דברים אחרים שעושים אותך מאושרת". ואיזה כיף שזה קרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully