וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוליביה דאן במגזין בגדי הים של "ספורטס אילוסטרייטד": "אני הרבה יותר מסקס"

29.4.2023 / 0:08

הספורטאית הפופולרית "הגשימה חלום" והצטלמה לפרויקט, והבהירה: הטענות נגדי הן מרושעות ומגוחכות, אפשר להיות גם חכמה וגם סקסית

המתעמלת האמריקאית אוליביה דאן/@livvydunne

המתעמלת אולי הכי מפורסמת באמריקה כיום, אוליביה דאן, מופיעה בגיליון בגדי הים של "ספורטס אילוסטרייטד", וטוענת: נשים יכולות להיות גם חכמות וגם סקסיות, הטענות נגדי הן מרושעות ומגוחכות.

דאן, 20, היא מתעמלת באוניברסיטת LSU, וספורטאית המכללות הכי מוכרת בארה"ב, עם 4 מיליון עוקבים באינסטגרם ו-7.4 מיליון עוקבים בטיק טוק, מה שהופך אותה לספורטאית שמרוויחה הכי הרבה מבין אלו שמתחרים במכללות.

לאורך השנים היא גם ספגה לא מעט ביקורת על עצם העובדה שהיא מצטלמת בביגוד מינימלי ומוכרת את המיניות שלה על מנת למקסם רווחים, והיא תמיד טענה: זו זכותי המלאה, ולמעשה אני לא עושה שום דבר שרוב הסטודנטיות בגילי עושות.

כעת, בריאיון ל"ספורטס אילוסטרייטד", היא טוענת שלהופיע במגזין היוקרתי זה "הגשמת חלום" מבחינתה, ומדברת על הקריירה, ההשפעה והתגובות המרושעות.

"אנשים תמיד מעירים ברשת דברים שהם לעולם לא יגידו לך בפנים, אז המטרה היא לפתח עור עבה, כי הרשתות החברתיו זה עולם קשה", היא מודה, "אני חושבת שחשוב לעמוד על שלך. אולי זו נערת הג'רזי שבי, אבל אני חושבת שבנות צריכות לדעת שזה לא בסדר שאנשים יגידו לך דברים, במיוחד מכיוון שאני מפרסמת דברים שכל ילד אחר בקולג' היה עושה.

עוד בוואלה!

מתעמלת "מינית" הפכה למיליונרית, ועוררה סערה בארה"ב: "הסקס מוכר"

לכתבה המלאה
המתעמלת האמריקאית אוליביה דאן. GettyImages
המתעמלת האמריקאית אוליביה דאן/GettyImages

"או זה שאני בבגד גוף - אלה המדים הנדרשים כדי להיות מתעמלת. זה מגוחך.

"תמיד יש אנשים שרוצים להמעיט בהצלחתך ואומרים שזה רק בגלל איך שאת נראית או שזה רק מזל. אני הרבה יותר מסתם מיניות.

"אני לא נותנת לשליליות הזו יותר מדי תשומת לב כי היא לא ראויה לכך. אם אני רוצה שבנות ישמעו את המסר שלי, אני צריכה להתמקד במה שאני רוצה להגיד ולא לבזבז את הזמן שלי בהתגוננות כלפי אנשים שלא מנסים להבין מה אני עושה".

לדבריה, "בנות אינן אחראיות להתנהגות רעה של בנים. הרבה מתעמלות מלמדים לשמור על שתיקה, וזה הוביל להתעללות רבה בענף. אני רוצה להיות חלק מהדור החדש שאומר לבנות להשתמש בקול שלהן. את יכולה להרגיש נוח בעור שלך ולהיות חזקה, סקסית וחכמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully