וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משתמשת במין כדי לשווק רמאות": סערה סביב המתעמלת הכי מפורסמת באמריקה

7.3.2023 / 0:02

אוליביה דאן פרסמה שירות עם בינה מלאכותית שעשוי לעזור לסטודנטים ועוררה סערה, האוניברסיטה נאלצה להוציא הבהרה לפוסט שלה, המגיבים נדהמו: "גם מיליונרית, גם מרמה?"

המתעמלת האמריקאית אוליביה דאן/@livvydunne

כוכבת ההתעמלות של אוניברסיטת LSU אוליביה דאן נמצאת במרכזה של סערה מקומית. דאן, ללא ספק הספורטאית הכי מפורסמת באוניברסיטה ו"הנכס" הכי בולט שלה, עם למעלה מ-7.2 מיליון עוקבים בטיקטוק, קידמה גוף מסחרי עם בינה מלאכותית שנועד לעזור לסטודנטים בלימודים.

מוצר ה-AI מספק הנחיות כתיבה על בסיס ביטויים מילוליים. דאן קידמה את שיתוף פעולה שלה עם Caktus AI בסרטון Tiktok. הסרטון ברשת החברתית שלה, שמקודם בתשלום, מראה את דאן אומרת את המשפט "התעמלות היא הספורט הקשה ביותר", והאפליקציה מתרגמת את מה שהיא אמרה לפסקה שלמה וארוכה הכתובה על בסיס ההנחיה שלה.

עוד בנושא
מתעמלת "מינית" הפכה למיליונרית, ועוררה סערה בארה"ב: "הסקס מוכר"
המתעמלת ש"מוכרת סקס" מתלוננת: "לא אשמתי שגברים מחפצנים אותי"
כשהמתעמלת הכי לוהטת באמריקה "ניסתה לגנוב" את יריבתה

@livvy @caktus.ai will provide real resources for you to cite at the end of your essays and paragraphs;) #caktus #foryou ♬ original sound - Coach

כאמור, מדובר בשירות לתלמיד, שמקל עליו את העבודה ויכול לכתוב עבורו מאמרים ועבודות. במהלך הפרסומת שלה היא כתבה "אני צריכה לגרום ליצירתיות שלי לזרום למאמר שאמור להישלח בחצות" - ובכיתוב נכתב: "Caktus יספק לך משאבים אמיתיים למאמרים שלך".

מדובר כאמור ברמיזה לשימוש בשירות ש"מקצר את העבודה" לסטודנט ומקל עליו מאוד, ולאוניברסיטה לא נותרה אלא לצאת בתגובה פומבית לפרשה, שגררה לא מעט תגובות בקרב הסטודנטים. "האם אפשר להגיד שאוליביה מקדמת כאן רמאות?", כתבו רבים.

בהצהרה, האוניברסיטה התייחסה לחוקים בכל הנוגע לשימוש בשירותי AI, שעלולים להביא לענישה. "ב-LSU, הפרופסורים והסטודנטים שלנו מוסמכים להשתמש בטכנולוגיה לצורך למידה בחיפוש אחר הסטנדרטים הגבוהים ביותר של יושרה אקדמית", נמסר מראשי לואיזיאנה סטייט, "עם זאת, שימוש ב- AI כדי לייצר עבודה שתלמיד מציג כאילו היא שלו - יכול לגרום לאישום של התנהגות אקדמית בלתי הולמת".

LSU התייחסה לא פעם לפלטפורמות AI בחודשים האחרונים, ודיברה על שימוש ב-CHATGPT והזהירה את הסטודנטים ואת המורים על הדרכים הטובות ביותר לשלב ביעילות את הטכנולוגיה החדשה בתרגילי למידה.

"זו הזדמנות אידיאלית להרהר בפרקטיקות ההוראה הנוכחיות שלנו, להתנסות בהזדמנויות חדשות ולסיעור מוחות דרכים שניתן להשתמש בהן ביעילות בכיתה", כתבו LSU.

האירוניה היא שדאן היא כוכבת התעמלות גדולה במכללות. היא כבר הודתה שהיא מכניסה מיליוני דולרים בשנה בזכות הכמות העצומה של עוקבים שיש לה ושיתופי הפעולה המסחריים. לאורך השנים נטען שכוכבי הספורט במכללות השונות זוכים ל"הנחות מקצועיות" והקלות מראשי האוניברסיטה, במיוחד שחקני הכדורסל והפוטבול, שבעבר לא באמת נדרשו ללמוד ובכל זאת הצליחו להשלים תואר בזכות התרומה הספורטיבית שלהם. "אז בעצם אוליביה גם לא צריכה להתאמץ בלימודים, גם עושה מיליונים וגם ממליצה לנו קצת לרמות?", כתב אחד המגיבים, "באמת כבוד לאוניברסיטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully