וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהמתעמלת הכי לוהטת באמריקה "ניסתה לגנוב" את יריבתה

עודכן לאחרונה: 14.2.2023 / 19:26

עד כמה פופולרית התעמלות המכללות בארה"ב? סרטון טיק טוק של אוליביה דאן וסוניסה לי משך מיליוני צפיות בעקבות "ניסיון גיוס" בין נבחרות יריבות

המתעמלת האמריקאית אוליביה דאן/@livvydunne

אוליביה דאן וסוניסה לי הן שתיים מהכוכבות הגדולות ביותר של התעמלות במכללות, ולשתיהן יש מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות. לי, האלופה האולימפית המכהנת בקרב רב, בת ה-19 ממינסוטה, מככבת באוניברסיטת אובורן, ויש לה למעלה מ-3 מיליון עוקבים באינסטגרם וב-TikTok, מה שהופך אותה לאחת הספורטאיות עם הכי עוקבים בכל ענפי ספורט המכללות.

דאן, לעומת זאת, היא ספורטאי המכללות הכי נעקבת ברשתות החברתיות. כוכבת אוניברסיטת LSU עברה לאחרונה את גבול ה-10 מיליון עוקבים באינסטגרם וב-TikTok ביחד. היא הייתה בעבר בנבחרת ארה"ב בתור נערה. דאן נפצעה השנה ופספסה הרבה תחרויות, אבל נראית קרוב לחזרה. סוני לי, בינתיים, מראה דומיננטיות ומרשימה בתחרויות.

ולאלו מכם שלא יודעים, התעמלות מכללות היא עסק רציני. היא ממלאת אולמות של עשרת אלפים צופים בקלות רבה, ומעוררת עניין גדול.

עוד בנושא
המתעמלת ש"מוכרת סקס" מתלוננת: "לא אשמתי שגברים מחפצנים אותי"
מתעמלת "מינית" הפכה למיליונרית, ועוררה סערה בארה"ב: "הסקס מוכר"

סוניסה לי במיטבה

בסוף השבוע LSU נסעה לאובורן למפגש שבו אובורן ניצחה 197.75 מול 197.5. ושני החברות הוותיקות, כוכבות המדיה החברתית, הצטלמו יחד לסרטון TikTok, כשדאן מתחננת ללי להצטרף אליה לטייגרס, הנבחרת שלה. הסרטון, כצפוי, הפך ללהיט, עם יותר מ-5 מיליון צפיות תוך ימים ספורים, אחד ה-TikToks הכי ויראליים של דאן עד כה.

"הנה אני, מנסה לשכנע את חברתי האלופה האולימפית לעבור ל-LSU..." כתבה דאן בכותרת הסרטון שלה, שבו נשמעה אומרת: "זה יהיה כל כך מדהים, זה יהיה כל כך מגניב". לאחר מכן כתבה דאן "היה שווה לנסות..." בפוסט ששיתפה עם 7.1 מיליון העוקבים שלה.

עבור לי זו העונה האחרונה שלה בתחרויות המכללות, מאחר שהיא תעביר את הפוקוס שלה להכנה לאולימפיאדת 2024 בפריז. "האם זו לא הפרה של חוקי ה-NCAA?" מישהו הגיב לדאן בתגובות, והיא השיבה: "לא יודעת, זה בצחוק, רק טיק טוק".

ליבי דאן משגעת את אמריקה

דאן מעוררת מהומה

דאן עמדה במרכזה של סערה בחודש שעבר, כשאילצה את LSU להגביר את אמצעי האבטחה עליה. במהלך מפגש של נבחרות ההתעמלות לואיזיאנה סטייט ויוטה, מעריצים של דאן כמעט נפלו זה על זה כשהם קראו בשמה, נשאו שלטים עם תמונות שלה בגודל טבעי ושלטים בכתב יד שעליהם נכתב "We Want Livvy". הם עשו כל כך הרבה רעש, עד ששיבשו את התרגילים של מתחרים אחרים.

לאחר מכן המוני הגברים הצעירים הקיפו את הכניסה והיציאות של האולם והמתינו לדאן, ובכך אילצו את הנבחרת שלה להציב את האוטובוס במקום כדי לשמור על ביטחונם.

היא רק בת 20, מניו ג'רזי, לומדת לתואר שני בלימודי תקשורת ב-LSU. על פי אתר האינטרנט של האוניברסיטה, במהלך העונה הראשונה שלה בשנת 2021, היא נבחרה כספורטאית אקדמית כל-אמריקאית (הכרה לאומית המכבדת הישגים אקדמיים ואתלטיים של סטודנטים-ספורטאים) ונבחרה לרשימת הכבוד האקדמית של האיגוד ההתעמלות של המכללות. ב-2018 היא התחרתה באליפות ארה"ב לצד המתעמלות האולימפיות סימון ביילס וסוניסה לי, שם היא הגיעה למקום ה-18.

ברשתות החברתיות, דאן נקרא בשם Livvy. בסך הכל יש לה יותר מ-10 מיליון עוקבים בטיקטוק, אינסטגרם וטוויטר. ב-TikTok היא מפרסמת סרטונים שמשלבים בין ביצועי התעמלות, ריקוד בביקיני והשתתפות באתגרי ריקוד אופנתיים עם משפיענים אחרים.

התעמלות במכללות הייתה תמיד לאורך השנים עסק מצליח בארה"ב, אבל על פי אתרים בארה"ב, "מי היה מאמין שתמונה אחת הומוריסטית של שתי מתעמלות תעורר כזה עניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully