וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תתנהגו יפה": ה"מתעמלת הסקסית" מנצחת ושולחת מסר

6.2.2023 / 23:44

המתעמלת המיליונרית שוב במרכז: אוליביה דאן, שמסעירה את ארה"ב, התחרתה בסוף השבוע וסייעה לאוניברסיטה שלה LSU לנצח את ג'ורג'יה. 12 אלף צופים הגיעו למפגש, אבל היא זכרה את הטראומה מיוטה: "כבדו את כל הספורטאים האחרים"

המתעמלת האמריקאית אוליביה דאן/@livvydunne

אוליביה דאן יצרה לא מעט שערוריות לאחרונה. המתעמלת של LSU, אוניברסיטת לואיזיאנה, היא פריקית של רשתות חברתיות, עם מיליוני עוקבים בטיקטוק ובאינסטגרם, והמספר רק הולך וגדל. הפופולריות של דאן כל כך גדולה, עד שאפילו תחרות התעמלות בין האוניברסיטה שלה לבין אוניברסיטת ג'ורג'יה, יריבות שאופיינית בעיקר בענף פוטבול המכללות, הפכה לאירוע.

דאן ובנות LSU זכו בניצחון עם סיכום נקודות מצטבר 197.700 מול 196.925 של ג'ורג'יה. במפגש נכחו לא פחות מ-12 אלף צופים, שחלקם ביקשו מדאן להצטלם איתם. זה קרה לאחר שביום שישי ביקשה המתעמלת בת ה-20 מניו ג'רזי, שמרוויחה מיליוני דולרים בשנה, "להתנהג יפה", לאחר התגודדות של מעריצים ביוטה בחודש שעבר. אימה של אחת המתעמלות תיארה את האירוע כ"לא מכבד": "הם קראו לבת שלי 'אוליביה דאן 2.0, "והם הטרידו, הציקו ותקפו בכל דרך אפשרית".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

במסר לקהל מעריציה כתבה דאן: "אני תמיד מעריכה את האהבה והתמיכה שאני מקבלת, אבל אם אתם באים למפגש כזה, אני רוצה שתתנהגו יפה ותכבדו את כל המתעמלות והמתעמלים האחרים. אנחנו בסך הכול עושים את העבודה שלנו".

עוד על אוליביה דאן
המתעמלת ש"מוכרת סקס" מתלוננת: "לא אשמתי שגברים מחפצנים אותי"
מתעמלת "מינית" הפכה למיליונרית, ועוררה סערה בארה"ב: "הסקס מוכר"

האוניברסיטה שכרה לה שומר ראש בחודש שעבר. "הוא יהיה איתנו לכל אורך הדרך מהאוטובוס לאולם וחזרה", נמסר. אפשר להבין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully