וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדרית הקווים תובעת את אקס ברצלונה: נטש את בתנו לאחר שגילה שהיא חולה

8.2.2023 / 10:45

העיתונאית מריה מוראן שניהלה רומן עם יספר סילסן והרתה לו, חושפת כיצד בגד בה בזמן ההיריון, השאיר אותה ואת בתם המשותפת מאחור בלי לעמוד בתשלומי המזונות, וסירב לממן את האשפוז היקר. בסוף הוא גם גרם לסבה להתרושש

תקציר ה-2:2 הדרמטי של פיינורד מול פ.ס.וו איינדהובן/ספורט1

יספר סילסן חוזר לכותרות, ולא מהסיבות הנכונות. השוער ההולנדי בן ה-33 ששיחק בין היתר באייאקס, ברצלונה ו-ולנסיה, עומד במרכזה של פרשה מביכה מחוץ למגרש, שחושפת צדדים אפלים באישיותו.

במהלך שלוש השנים בהן שיחק בולנסיה בין 2019 ל-2022, סילסן ניהל רומן עם העיתונאית ושדרית הקווים הספרדייה מריה מוראן. לימים התברר שמוראן אף נכנסה להיריון מסילסן, אבל מה שאמור היה להיות בשורות משמחות עבור השניים, הפך עד מהרה לפרשה מכוערת.

התביעה שהגישה מוראן השבוע נגד סילסן, שבינתיים חזר להולנד ומשחק בניימיכן, חושפת את הפרטים מאחורי הקלעים. מוראן טוענת שזמן קצר אחרי שהודיעה לסילסן שהיא בהיריון ממנו, הוא בגד בה ואף התרברב בפניה בנשים הרבות איתן בילה.

יספר סילסן שוער ולנסיה. GettyImages
צדדים אפלים. סילסן/GettyImages
העיתונאית הספרדייה מריה מוראן. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
השאיר אותה ואת הבת החולה מאחור. מריה מוראן/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

אבל ההתנהלות הפושעת באמת החלה רק אחרי הלידה, כשהתברר שנולדה לשניים בת עם מום מולד נדיר. לטענתה של מוראן, סילסן הגיע לבית החולים כדי לפגוש את בתו הטרייה, אבל החליט להתכחש אליה אחרי שגילה שהיא חולה. הוא נטש אותה ואת האם בבית החולים וסירב לממן את הוצאות האשפוז היקרות, שהגיעו ליותר מ-2,000 יורו (זאת למרות שהרוויח בזמנו יותר משישה מיליון יורו בעונה).

החל מאותו רגע, סילסן סירב לשלם דמי מזונות, או שילם אותם באופן חלקי. ההוצאות הרפואיות שהיו כרוכות בטיפול בתינוקת החולה הלכו וגדלו, אבל סילסן סירב לתמוך בה. בסופו של דבר נאלץ סבה של האם, קשיש בן 90, "לשבור" את חסכונותיו ולבזבז חלק מכספי הירושה, כדי לעמוד בתשלומים.

עם התפוצצות הפרשה בחודש נובמבר בשנה שעברה, סילסן טען להגנתו שהאם דורשת סכומים גבוהים בהרבה מכפי שמגיע לה על פי חוק, ושהוא למעשה נתון לסחיטה. סילסן אישר שביצע בדיקת אבהות שהוכיחה שמדובר בבתו, אבל התעקש לשלם סכומים נמוכים יחסית לאם. לכתב התביעה שהעבירה מוראן השבוע, הוא עדיין לא הגיב.

העיתונאית הספרדייה מריה מוראן. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
יוצאת למלחמה. מריה מוראן/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

סילסן פרץ לתודעה של חובבי הכדורגל בחמש השנים בהן שיחק במדי אייאקס, עד 2016. בקיץ של אותה שנה הוא נרכש על ידי ברצלונה בכ-13 מיליון יורו וחתם על חוזה לחמש שנים, כשהוא מגיע על תקן מחליפו של קלאודיו בראבו. בסופו של דבר הוא תפקד כמעט אך ורק כשוער מחליף, וערך 5 הופעות במדי הבלאוגרנה על פני שלוש שנים. ב-2019 עבר לולנסיה, וערך במדיה 51 הופעות בליגה הספרדית עד שחזר הקיץ לניימיכן, קבוצת נעוריו. ברזומה של סילסן יש גם 63 הופעות במדי נבחרת הולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully