וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרונאלדו "נמאס" מג'ורג'ינה: "מבעד לסקסיות שלה, מסתתר שטן"

24.4.2023 / 0:04

בפורטוגל מדווחים על משבר ביחסים: ג'ורג'ינה מרחיקה את הכוכב ממשפחתו הקרובה, מתנהגת בהפקרות ו"לא עושה כלום חוץ מלבזבז כסף בקניונים בריאד". את ההשלכות רואים על רונאלדו גם במגרש: "ברור שהוא לא מאושר"

כריסטיאנו רונאלדו עושה עבירה חריפה במשחק ההפסד של אל נסאר בליגה הסעודית/טוויטר

בפורטוגל טוענים: לכריסטיאנו רונאלדו "נמאס" מהזוגיות עם ג'ורג'ינה רודריגס, והוא שוקל להודיע לה על פרידה בקרוב. על פי השמועות והדיווחים במדינה, למרות שהזוג המלכותי של עולם הכדורגל משדר ברשתות החברתיות עסקים כרגיל וממשיך להציג לעולם זוגיות נוצצת ואוהבת, מדובר במצג שווא ולמעשה מערכת היחסים בין השניים נמצאת במשבר של ממש.

באתרי הרכילות בפורטוגל טוענים שרונאלדו התעייף מאורח החיים של רודריגס שהוגדר כ"נהנתן, אובססיבי ומנותק מהמציאות", ולכן שוקל להיפרד ממנה אחרי זוגיות של קרוב ל-7 שנים.

ג'ורג'ינה רודריגס עם כריסטיאנו רונאלדו. חשבון האינסטגרם של ג'ורג'ינה רודריגס, אתר רשמי
מה מסתתר מבעד ל"זוגיות המושלמת"? רונאלדו וג'ורג'ינה בימים יפים יותר/אתר רשמי, חשבון האינסטגרם של ג'ורג'ינה רודריגס

בפורטוגל מסתמכים בין היתר על התקריות האחרונות בהן רונאלדו היה מעורב במשחקים של אל נאסר הסעודית. במשחק האחרון של הקבוצה רונאלדו ניצל מכרטיס אדום ישיר אחרי שביצע עבירה גסה על שחקן יריב, ואחרי שאוהדי הקבוצה היריבה שאגו את שמו ליאו מסי, הוא אחז במבושיו מולם בתור מחאה. התנועה המגונה שביצע רונאלדו גררה ביקורות קשות נגדו בסעודיה, אולם בסופו של דבר הוחלט שהוא לא ייענש. כך או כך, בפורטוגל בטוחים שזה עוד סימן למשבר שמתחולל בחייו האישיים של רונאלדו.

"ההתנהגות של רונאלדו בתקופה האחרונה מוכיחה מעל כל צל של ספק שהוא לא מאושר בחייו האישיים", מסבירים בפורטוגל, וטוענים כי הוא הולך ומתרחק מאמו, דולורס אביירו, ושגם הקשר שלו עם אחיותיו נפגע בתקופה האחרונה מאז המעבר שלו לסעודיה. "ככל שהוא רחוק יותר מאמא שלו, הפיוז שלו נהיה יותר קצר. היא לא מספיק קרובה אליו, וכולנו יודעים מה - או יותר נכון מי - הסיבה לכך".

עוד בוואלה!

אז רונאלדו מרח לק על הבהונות. האם זה משהו בריאותי?

לכתבה המלאה

הטענות נגד ג'ורג'ינה הן שהיא מרחיקה את רונאלדו ממשפחתו, ושהיא משפיעה לרעה גם על קשרים חבריים אחרים של רונאלדו שנותקו לאחרונה. "רונאלדו מתחיל להבין שמבעד ליופי והסקסיות של ג'ורג'ינה, מדובר באישה שטנית", טען בתוקף עיתונאי ורכילאי פורטוגלי. "היא מבלה ימים שלמים בקניונים בריאד, ורונאלדו מרגיש שזה כבר לא משעשע אותו. היא לא עושה שום דבר חוץ מלבזבז כסף כל היום, והדבר הכי גרוע - היא חושבת שהיא יכולה לו, ושהוא והיא באותה רמה. היא חושבת רק על עצמה, ורונאלדו מתחיל לא לאהוב את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully