וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוציאו עצבים: ברצלונה הביסה את בטיס, ריאל מדריד גברה על אלמריה

שתי הגדולות התאוששו אחרי ההפסדים: כריסטנסן, לבנדובסקי, ראפיניה ופאטי סידרו 0:4 קל למוליכה. לאמין ימאל הפך לשחקן הכי צעיר שמשחק בקבוצה הבוגרת. שלושער לבנזמה ב-2:4 של האלופה

ריאל מדריד הביסה 0:4 את ברצלונה בגביע המלך, בנזמה כבש שלושער/ספורט1

המחזור ה-32 בספרד נמשך היום (שבת) עם שלושה משחקים: ריאל מדריד הוציאה עצבים על אלמריה עם 2:4 קליל במשחק שבו בנזמה כבש שלושער. ברצלונה גם כן פרקה תסכולים עם 0:4 על ריאל בטיס. עוד לפני כן, אלצ'ה דחתה את ירידת הליגה הרשמית עם המשחק הכי טוב שלה העונה - 0:4 על ראיו וייקאנו.

שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה. רויטרס
התקרב ללבנדובסקי. בנזמה/רויטרס

ריאל מדריד - אלמריה 2:4

10 ימים לפני המשחק הגדול מול מנצ'סטר סיטי בחצי גמר ליגת האלופות ואחרי ההתבזות בג'ירונה וההפסד 4:2, האלופה היוצאת (כנראה) התפוצצה על אלמריה והוציאה עליה את כל העצבים. קארים בנזמה, שלא שיחק במשחק הקודם, חזר להרכב לצערה של היריבה ופשוט פירק אותה עם שלושער עד הדקה ה-42. הצרפתי, שרחוק רק שער אחד כעת מלבנדובסקי בקרב על מלכות השערים (17) וכבש שלושער שלישי באפריל, קיבל כדור רוחב מוויניסיוס, נותר חופשי ודחק את ה-0:1 המהיר (5). בדקה ה-17 הפעם רודריגו חגג בצד הימני, עבר באומנות את המגן שלו ומצא את בנזמה שכבש את השני והצרפתי השלים שלושער לפני המחצית בפנדל מדויק. לאזארו צימק לאורחים ממש לפני השריקה להפסקה, אבל מיד אחרי החזרה מההפסקה רודריגו כבש את הרביעי עם פצצה מרחוק. לוקאס רוברטון צימק ל-4:2 עם נגיחה מקרוב בדקה ה-61. בדקה ה-78 בנזמה קפץ מעל השוער וסחט פנדל מפוקפק, אבל אחרי צפייה במסכי ה-VAR הפנדל בוטל בצדק. בנזמה שוב היה קרוב לרביעייה עם בעיטה שחוטה מדוייקת, אבל הכדור שלו נעצר בקורה הפנימית (87). שתי דקות לאחר מכן בנזמה פרגן לאסנסיו, שנעצר גם הוא בקורה ואלמריה יצאה בזול מהמשחק הזה. ריאל התרחקה מאתלטיקו מדריד בעקבות הניצחון הזה והתבססה במקום השני ואילו אלמריה רחוקה רק 2 נקודות מהקו האדום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני ברצלונה חוגגים עם אנדראס כריסטנסן. רויטרס
טיול בפארק. שחקני ברצלונה חוגגים/רויטרס

ברצלונה - ריאל בטיס 0:4

ההפסד 2:1 אצל ראיו וייקאנו היה המשך ישיר ליכולת של ברצלונה לאחרונה. מאז שהקטלאנים פתחו פער בפסגה, הם נראים רע מאוד ובארבעת המשחקים האחרונים הם ניצחו רק את אתלטיקו מדריד, לעומת תוצאות מאופסות מול חטאפה וג'ירונה החלשות. אלא שדווקא מול קבוצת הצמרת של בטיס, או יותר נכון מול 10 שחקני בטיס, החיים היו קלים בהרבה. אנדראס כריסטנסן כבש בנגיחה (14), אבל המשחק הוכרע למעשה בדקה ה-33 כשאדגר מבטיס קיבל צהוב שני והורחק.

שתי דקות לאחר מכן לבנדובסקי כבש וראפיניה כבש את השלישי עוד לפני ההפסקה. במחצית השנייה צ'אבי הכניס את עוסמאן דמבלה, שחזר מפציעה ארוכה וגם את לאמין ימאל, השחקן הכי צעיר ששיחק בבוגרים של ברצלונה ועוד לא מלאו לו 16. עוד לפני כן אנסו פאטי התכבד ברביעי של ברצלונה (60). בארסה שמרה על פער של 11 נקודות בפסגה וחגיגות האליפות הרשמיות קרובות מתמיד. ובטיס? ההפסד הזה חיסל את הסיכוי הקלוש שהיה לה להתברג בטופ 4 והיא תתרכז במחזורים האחרונים בניסיון לתפוס את המקום בליגה האירופית.

אנדראס כריסטנסן ברצלונה. רויטרס
העלה את בארסה ליתרון מוקדם. כריסטנסן/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 14: גול! ברצלונה עלתה ל-0:1 מהיר משער נגיחה של כריסטנסן, שקיבל הרמה מדוייקת מראפינייה ונגח פנימה כשהוא בלתי מכוסה.

דקה 33: בטיס נותרה בעשרה שחקנים אחרי שאדגר גונסלס קיבל צהוב שני בתוך שמונה דקות והורחק. גונסלס עלה כמחליף בדקה ה-12 במקום לואיז פליפה שנפצע. עוגמת נפש לשחקן בטיס.

דקה 35: גול! ברצלונה ניצלה את היתרון המספרי שלה עם שער של לבנדובסקי, שקיבל כדור רוחב מקונדה והמשיך פנימה כדי לקבוע 0:2.

דקה 39: בוסקטס הכניס כדור עומק לראפינייה, שעבר את השוער וכבש. אלא שהשער נפסל בגלל נבדל גבולי מאוד.

דקה 40: רגע, יש איתות מה-VAR. מסתבר שראפינייה לא היה בנבדל והשער אושר. 0:3 לברצלונה.

דקה 56: פדרי הכניס כדור ללבנדובסקי ששבר את מלכודת הנבדל ובעט לקורה.

דקה 82: גול! אנסו פאטי שנכנס בדקה ה-60 תעתע בוויליאן ומזווית קשה בעט ברגל שמאל לפינה הרחוקה פנימה. 0:4 לברצלונה.

לאמין ימאל שחקן ברצלונה עם גאבי. Alex Caparros, GettyImages
טבילת אש בבוגרים של ברצלונה. לאמין ימאל/GettyImages, Alex Caparros

דקה 83: לאחר השער של פאטי צ'אבי זרק למערכה את לאמין ימאל, השחקן הכי צעיר שמשחק בבוגרים של ברצלונה (15 ו-290 יום).

דקה 87: וואו, לאמין ימאל כמעט כבש אחרי הכניסה שלו. הוא השתחרר ברחבה והפציץ, אבל רוי סילבה הדף.

רוברט לבנדובסקי ברצלונה. רויטרס
כובש משחק שני ברצף. לבנדובסקי/רויטרס

אלצ'ה - ראיו וייקאנו 0:4

נועלת הטבלה הייתה יכולה לרדת ליגה כבר היום עם הפסד, אך דחתה את הקץ עם התפוצצות על הקבוצה שרק השבוע הפתיעה את ברצלונה. בלם האורחת פלוריאן לז'ן השאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים אחרי 27 דקות, והפך לשחקן הראשון בספרד שסופר ארבעה כרטיסים אדומים מאז פתיחת העונה שעברה. המארחת ניצלה זאת עד תום ועלתה ליתרון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה משער של טטה מורנטה. לוקאס בוז'ה הכפיל בדקה ה-52, וכעבור דקה ג'רארד גומבאו בישל לפידל צ'אבס את השלישי. גומבאו, שגדל בברצלונה, חתם את הניצחון השלישי של אלצ'ה העונה עם שער משלו בדקה ה-72 והרחיק את האורחת מהקרבות שלה על אירופה.

משחקי יום ראשון בספרד:

קאדיס - ולנסיה (15:00)
ויאריאל - סלטה ויגו (17:15)
אספניול - חטאפה (19:30)
ויאדוליד - אתלטיקו מדריד (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully