וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: לוחם ה-UFC נייט דיאס חנק כוכב טיקטוק ברחוב

דיאס תקף אושיית רשת שדומה לאחיו של ג'ייק פול, נגדו הוא מתוכנן להילחם בהמשך השנה. נשיא ה-UFC הזדעזע מהסרטון: "הראש שלו קפץ כמו כדורסל"

תקציר איגרוף: ג'רבונטה דייויס מנצח את ריאן גרסיה/ספורט1

לוחם העבר האגדי ב-UFC, נייט דיאס, צולם כשהוא חונק גבר במהלך קטטת רחוב בניו אורלינס שלשום (שישי). לפי דיווח בארצות הברית, הקורבן הוא כוכב הטיקטוק רודני פיטרסן, הידוע בדמיון שלו ללוגן פול - אחיו של ג'ייק פול שמתוכנן להילחם נגד דיאס מאוחר יותר השנה. הסיבה לפריצת הקטטה לא ברורה, אבל פיטרסן נותר שרוע על המדרכה מחוץ להיכל בו נערך קרב איגרוף בין כריס אווילה לפול במבה, כאשר דיאס הגיע לתמוך בראשון.

באחד הסרטונים של הקטטה נראה נשיא ה-UFC דיינה ווייט כשהוא תוהה אם האדם שנחנק הוא אכן לוגן פול. "הראש שלו קפץ כמו פ**ינג כדורסל", הזדעזע ווייט, "דיאס הולך לחטוף חתיכת תביעה". מי שתמך במפתיע בדיאס הוא לוחם אגדי אחר ב-UFC, קונור מקגרגור, שצייץ בתגובה לסרטון: "חחח נייט משתולל הערב! יאללה נייט!".

צפו: נייט דיאס חונק את כוכב הטיקטוק

התגובה של דיינה ווייט לסרטון

מוקדם יותר באותו ערב, לפי דיווח נוסף, דיאס עורר מהומה באירוע האיגרוף כשזרק בקבוק על כוכב הריאליטי והמתאגרף צ'ייס דמור. "נייט דיאס החליט להשתגע וזרק עליי בקבוק, זה חמוד", צייץ דמור. "רק בפעם הבאה אל תברח, ותפסיק לבזבז את הלילות שלך בניו אורלינס במועדון ולנסות להשתמש בקריירת ה-MMA המתה שלך כדי למשוך סטודנטיות מהקולג'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully