וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן באר שבע: "סק רץ באמוק ופגע באנסה. זה מה שהתחיל הכל"

2.5.2023 / 10:30

"אין בושה גדולה מזו. קבוצת הוואטסאפ דוממת. כולם בהלם": שחקן בהפועל באר שבע מסביר כיצד פרצה המהומה ("יכול להיות שסק בכלל לא התכוון"), נגעל מההתנהגות של זערורה ("בחור צעיר על אזרחי מחלק כאפות") ומנתח את החלק של שחקני מכבי חיפה. הזווית שלו

המהומה על הדשא בסיום המשחק של הפועל באר שבע מול מכבי חיפה (חלק 2)/ספורט1

אז איך הכל התחיל? איך חווה הכדורגל הישראלי אירוע כל כך מביש אמש? שחקן של הפועל באר שבע שהיה על הדשא מול מכבי חיפה והיה שותף לכל האירוע, מספר בשיחה עם וואלה! ספורט על השתלשות האירועים מהזווית שלו. "מריאנו באריירו כבש את שער הניצחון וכולנו היינו באקסטזה של אושר. גול כזה היה חלום. לא היתה שמחה כזו. מה האינטרס שלנו לריב אחרי שער ניצחון? אבל אז עבדולאי סק רץ באמוק לעבר ריינשרייבר לטעון על קרן שלא הגיעה לנו בכלל במהלך קודם שלא קשור לגול. בריצה שלו לריינשרייבר הוא פגע בטעות או במכוון ביוג'ין אנסה. יכול להיות שבכלל לא התכוון, אבל זה מה שהתחיל הכל. ברגע שיוג'ין נפגע התחילה כל ההמולה. ואז נהיה מעגל של שחקני חיפה סביב ויטור וגורדנה ניסה גם להיכנס לשם והתחילו דחיפות עם פיירו".

צפו בהמשך המהומה על הדשא

המהומה על הדשא בסיום המשחק של הפועל באר שבע מול מכבי חיפה (חלק 2)/ספורט1
sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

- אי אפשר היה לקחת את השחקנים הצידה? הרי ניצחתם.

"מאותו רגע זה איבד שליטה לחלוטין. צעקות, דחיפות. לא זוכר אירוע כזה כל השנים שלי בכדורגל. אבל אם אתה נכנס לאירועים ספציפיים יש לך בעיקר את מה ששאפי עשה ומנגד את זערורה הזה. לא ראיתי התנהגות כזו של בחור צעיר על אזרחי שבכלל לא קשור למשחק שמחלק כאפות ואגרופים בלי שמישהו בכלל מכיר אותו".

- תחושה של בושה הבוקר?

"אין בושה גדולה מזו. קבוצת הוואטסאפ שלנו דוממת מאמש. אף אחד לא כתב דבר. כולם בהלם. כולם מבינים שזה היה חייב להיגמר אחרת. אבל צריך גם להגיד, הפסדנו למכבי חיפה העונה שלוש פעמים בליגה..הגבנו ככה? היתה איזו תקרית? אנחנו שותפים לביזיון הזה על הדשא שילווה את הקריירה של כל שחקן, אבל אנחנו אלה שניצחנו. כשהפסדנו למכבי תל אביב כאן אצלנו לא מזמן מפנדל שעד עכשיו לא בטוח שהיה, שתקנו וירדנו עצובים לחדר ההלבשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully