וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש תקדים: כשלהפועל ת"א הורדו 3 נקודות וידין הורחק מ-12 משחקים

המחזות בטרנר הזכירו את הדרבי ב-2012. עונשו של ידין קוצר אז ל-9 משחקים, טועמה הורחק מ-5 ושניהם הושעו ונקנסו על ידי המועדון. הפועל תל אביב איבדה נקודות וספגה עונש של שלושה משחקים ללא קהל

המהומה על הדשא בסיום המשחק של הפועל באר שבע מול מכבי חיפה (חלק 2)/ספורט1

המראות הקשים באצטדיון טרנר אתמול (שני) בסיום המשחק של הפועל באר שבע נגד מכבי חיפה, הזכירו במשהו את אלו מהדרבי התל אביבי באפריל 2012. מהומה בסיום, שחקנים שמאבדים שליטה, התפרעות עם מעורבות של הקהל. אז זה הסתיים עם עונשים משמעותיים ועכשיו צריך להמתין ולראות אם גם הפעם בית הדין יחמיר.

הפועל תל אביב התייצבה אז למשחק אחרי שלא הפסידה דרבי במשך ארבע שנים, מאז מרץ 2008, אבל אלירן עטר קבע 0:1 בפנדל בדקה ה-42 והכריע את המשחק לטובת הצהובים. הפועל תל אביב הפעילה לחץ גדול במטרה להשוות, לא הצליחה ולקראת הסיום איבדה עשתונות. סלים טועמה הורחק, אביחי ידין דחף את השופט מנשה משיח וספג אדום בעצמו וביציעים התעוררה מהומה.

שחקן הפועל תל אביב אביחי ידין מתפרע. ברני ארדוב
הורחק על ידי ההתאחדות, נקנס על ידי המועדון. ידין אחרי הדרבי ב-2012/ברני ארדוב

משער 5 הושלכו מוטות פלסטיק של דגלים, כוסות שתייה ובעצם כל דבר שאפשר לזרוק לכר הדשא. עטר ספג מכה מחפץ עוד לפני כן וליציע של אוהדי מכבי תל אביב יודה פריט פירו שפצע אוהדת.

עולם הכדורגל הישראלי סער, התקשורת געשה ומשיח כתב בדו"ח השיפוט: "מעולם לא ראיתי התנהגות כה מבזה משחקן כדורגל. ידין התנהג כאחרון האוהדים ולמזלי לא נפגעתי. 19 שנה לא נתקלתי באלימות כזו. אם לא הייתי יודע שמדובר בשחקני נבחרת ישראל, הייתי בטוח שמדובר באוהדים".

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל הטיל על הפועל תל אביב עונש של הפחתת שלוש נקודות (נגד האדומים עמד עונש על תנאי של הפחתת שתי נקודות) ושלושה משחקים בית ללא קהל. ידין הורחק מ-12 משחקים וטועמה מ-6. אחרי ערעור והבעת חרטה, העונשים של שני השחקנים קוצר: ידין הורחק מ-9 משחקים וטועמה מ-5.

הפועל תל אביב עצמה השעתה את ידין וטועמה וקנסה את הראשון ב-30 אלף שקל ואת השני ב-20 אלף.

שופט המשחק מנשה משיח מוציא כרטיס אדום לשחקן הפועל תל אביב אביחי ידין. ברני ארדוב
"מעולם לא ראיתי התנהגות כה מבזה משחקן כדורגל". משיח/ברני ארדוב

הפועל תל אביב הייתה מצויה אז בימים האינטנסיביים ביותר של מחאת האוהדים נגד אלי טביב ובסיומה של אותה עונה הוא עזב, לא לפני שהקבוצה זכתה בגביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully